راهنمای کاربردی در خصوص روشهای مهاجرت به پرتغال

Mohammad Masoudi
3 min readMar 14, 2022

اخیرا شما هم در مورد پرتغال شنیده اید و بدتان نمی آید در این کشور زندگی کنید؟ میخواهید در مورد بهترین روشهای مهاجرت به پرتغال بیشتر بدانید؟ در این نوشته من سعی می کنم که با اشاره به روشهای مختلف مهاجرت به پرتغال آگاهی شما را افزایش بدهم

چرا مهاجرت به پرتغال؟

حالا که بحث روشها و راههای دریافت اقامت پرتغال و مهاجرت به پرتغال پیش آمد اصلا اجاره بدهید سوال بپرسیم که چرا باید به پرتغال مهاجرت کنیم؟

پرتغال یک کشور چهار فصل با فرهنگی خونگرم است که از این لحاظ به کشور ما ایران شباهت بسیار دارد. علاوه بر این نسبت به بقیه کشورهای اروپایی ارزان تر است و همینطور مسیر کوتاه تری برای رسیدن به اقامت دائم و پاسپورت دارد. این دلایل موجب شده که دریافت اقامت پرتغال این روزها خیلی محبوب باشد.

حالا که فهمیدید چرا اخذ اقامت پرتغال و مهاجرت به این کشور تا این اندازه پر طرفدار است اجازه بدهید نگاهی به روشهای مهاجرت به پرتغال داشته باشیم.

روشهای دریافت اقامت پرتغال

اقامت پرتغال را از روشهای مختلف می توان گرفت اما ما اینجا به مهم ترین طرق رسیدن به اقامت این کشور و در نهایت مهاجرت به کشور پرتغال اشاره می کنیم. این روشها عبارت اند از ثبت شرکت و کارآفرینی ، اقامت تمکن مالی پرتغال و دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک.

در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می پردازیم

دریافت اقامت پرتغال با ثبت شرکت

این روش گرفتن اقامت پرتغال برای کسانی مناسب است که سابقه فعالیت شرکتی دارند و در ایران سابقا یک کسب و کار را مدیریت می کردند.

در این روش این افراد در کشور پرتغال شرکتی را ثبت می کنند و کسب و کاری را راه اندازی می کنند. این کسب و کار باید دارای اثر مثبت اقتصادی باشد و به اقتصاد کشور پرتغال کمک کند.

تهیه بیزینس پلان و حرکت مطابق آن ضروری است همچنین باید سرمایه متناسب با طرح کسب و کار نیز وارد شود. این سایت در خصوص دریافت اقامت پرتغال با ثبت شرکت اطلاعات بسیار مفیدی به شما ارائه می دهد.

دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک

اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات را دارید شاید پرتغال یکی از بهترین گزینه ها در اروپا باشد.

پرتغال با گزینه ها و مدل های سرمایه گذاری 280 و 350 و 500 هزار یورو در اختیار شماست تا ضمن خریدن خانه رویایی خود در اورپا مشمول گلدن ویزای این کشور شوید و اقامت اروپا را بدست آورید.

البته هر کدام از این مدلهای سرمایه گذاری شرایط مخصوص به خود را دارد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه کنید و در خصوص مدلهای سرمایه گذاری در گلدن ویزا و دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک بیشتر بدانید.

فقط یادتان باشد که خرید ملک در پرتغال یک مساله حساس و پیچیده است که باید توسط متخصصین مدیریت شود.

دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال

کسانی که از این روش می خواهند برای دریافت اقامت پرتغال اقدام کنند ، کسانی هستند که یا بازنشسته هستند یا اینکه درآمد ثابت و مستمر دارند که به حضور انها هم نیاز ندارد.

منظور از این درآمد ها حقوق بازنشستگی ، سود سهام ، سود بانکی ، اجاره املاک و … است. علاوه بر اینها این افراد باید یک سپرده بانکی هم در پرتغال داشته باشند تا بتوانند اثبات کنند که از پس تامین مخارجشان به خوبی بر می آیند.

اگر میخواهید در خصوص دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال بیشتر بدانید نگاهی به سایت وکلای مهاجرت ایران بیندازید. در این سایت اطلاعات خیلی خوبی در خصوص این نوع اقامت پرتغال منتشر شده که مسلما به شما کمک می کند.

امیدوارم توانسته باشم در این نوشته شما را با مهم ترین روشهای مهاجرت به پرتغال آشنا کنم. در همه حال یادتان باشد که برای یک مهاجرت موفق شما نیاز به یک وکیل مهاجرت کاردان و متخصص دارید. در انتخاب این دفتر یا شخص نهایت دقت را به کار ببرید. شما هر سوالی که دارید می توانید از وکلای مهاجرت ایران بپرسید. همکاران ما با کمال میل در این مجموعه در خدمت شما هستند.

--

--

Mohammad Masoudi

I work for Investime company. we work regarding investment advisory and immigration. https://investime.co/