Care sunt cei mai buni ochelari VR gaming in 2020?

Zumzizum
2 min readNov 18, 2019

--

Cauti cei mai buni ochelari VR pentru gaming? Cel mai bun pret si cele mai bune review-uri le gasesti aici. Ochelari VR in 2020 ce sa cumparam?

Hey, salutare prieteni…Eu sunt Zumzizu si aceasta este prima mea postare pe blog. Dupa cum va dati seama din titlu m-am gandit astazi sa va las topul facut de mine cu cei mai buni ochelari VR pentru gaming.

Cei mai buni ochelari VR pentru gaming

Poate va intrebati dar ce are asta de se apuca sa ne spuna noua care sunt cei mai buni ochelar de realitate virtuala. Ei bine, am avut si eu nevoie la randul meu de o pereche buna de ochelari VR si am petrecut cam in jur de o luna sa ma decid.

Deci da, sunt cu lectia invatata cand vine vorba de cei mai buni ochelari VR gaming de pe piata.

Acum sa trecem la treaba, mai jos va las topul celor mai bune perechi de ochelari de Realitate Virtuala VR.

Te rog sa imi spui tu ce pereche ti-ai cumparat astazi dupa ce ai vazut topul?

  1. Casca cu ochelari Sony Playstation VR pentru PlayStation 4
  2. Casti VR Oculus Rift HD pentru PC + Oculus Touch
  3. Casca VR HTC Vive pentru PC
  4. Ochelari VR Oculus Go, 64GB, Gri
  5. Casca Ochelari VR Oculus Rift S pentru PC

--

--

Zumzizum
0 Followers

Eu sunt pasionata de shopping, voi folosi acest cont de Medium pentru a va impartasi ideile mele in materie de shopping online.