День 35. Випускаємо альбом Неформата

Sergey Yusipyuk
marketologdiary
Published in
1 min readDec 21, 2019

Сьогодні ми Миколою змагаємося з їбучим снігом.

Один видатний мислитель сучасності сказав «Факапи вітають успіх».

Грьобаний айтюнс так і не пропустив ГОЛОДНИЙ і ми релізили цей сингл вже без нього. Вчора я проїблував, тому, коли побачив, як люди лайкають перепост Слава Хіп-Хопу, поспіхом випав в Мак Доналдсі на Метро Льва Толстого і почав верстати на сайті сторінку з посиланнями не реліз.
Врешті оформив пости в фб і інсті і налаштовував таргетинг вже на ходу, поки йшов від Майдану до Великої Житомирської. Розумію, багато топонімів. Але абстрагуйтесь. Вони для точності.

Хлопці з нашої мінікоманди написали на раптор і rap.ua.

Мені на пошту теж упав лист з raptop.top. Адже я теж числюсь експертом в їх базі.

Відео з гіфки для інстаграму я зробив у iMovie теж на ходу. Закину в інстаграм-канал НЕформата.

Радує, що я необламався і скоротив всі посилання на стрімінги через bitly.com. Це дозволить зібрати статистику.

https://t.me/neformat_music

--

--