День 36. Випускаємо альбом Неформата

Sergey Yusipyuk
marketologdiary
Published in
1 min readDec 21, 2019

Розіслав лист по списку музичних редакцій України. Фідбек — нуль.

Зранку Микола власноруч написав rap.ua в інстаграм. Сьогодні отримали публікацію і сторіс.
Я написав на сторінку neformat.com.ua.
Через деякий час зі мною зв’язався Олекса Блідний. Обсудили реп, арт і трохи метал☝🏾
Публікація на порталі не забарилась. Там доречі згадали про авторів ковра до синглу.
А я ще й прикріплю фото ілюстратора.

Вночі забросили рекламу в інсті. Ну це очевидно. Думаю це через назву треку Голодний. Як відомо в світі є тенденція боротьби з анерексією і всілякі такі теми — табу для мультинаціональних корпорацій. Плюс в нас на обкладинці чоловік з надмірною вагою і можливо це їм здалося підозрілим. Я написав змістовне пояснення, оскаржив блокування в наранок розблокували 👏🏿 браво, біс…

Зранку я змінив аудиторію і направив трафік а сайт. А також створив окрему рекламну кампанію у едс менеджер.

Малувато якось прослуховувань на саундклауді(

Подивимось як буде.

А ще малувато підтримки від українських реперів 👎🏿

Сьогодні Ned Kashchei зателефонував мені і запросив вавку Голодного. Так ми пробились на радіо

--

--