UFO не тільки лампи?

Kirill Ermakov
Milnica | Fotoblog
Published in
2 min readSep 3, 2022

У моєму дитинстві (у роках так 2000-х) по телевізору часто крутили рекламу ламп для обігріву UFO, але на відгук (не знаю звідки їм було знати) лампи ці більше коштували, ніж гріли. Так, уявіть моє здивування коли розбираючи з дружиною непотрібні речі в її тумбочках, мені в руки потрапив фотоапарат від фірми лампа-нагрівачів UFO.

Виявилося, що колись її мамі на роботі подарували «диво агрегат», але він так і пролежав із зарядженою плівкою. Я її відніс в проявлення, як виявилася вона, була порожня, сумно, але не дуже.

Так, як навіть із плівкою цей фотоапарат важив трохи більше пачки цигарок або близько того. У голові одразу прозвучала: «А цікаво фотки взагалі будуть жах?»

Подивившись на онлайн барахолці, я дізнався, що придбати подібний можна за +/- 50 гривень (порядку 2$ тоді) і за фактом плівка була дорожчою, ніж сам фотоапарат. Але! Фотографії мене приємно здивували, так вони змащені (особливо по краях), і шумлять як сусіди, що напідпитку, але якась дивна краса в них є.

Приклади зроблені мною на UFO HS250 Kodac Gold 200

Більше і більшому розміру як завжди на Unsplash за посиланням.

--

--