Mommy, I’m tired / Ээж ээ, би ядраад байна

Photo credit: https://weheartit.com/yourbaby_sunshine

Монгол хувилбар нь доор байгаа. Энэхүү нийтлэлийн эх нь англи хэлнээ эхэлж бичигдсэн тул эхэнд оруууллаа.

Mommy, I’m tired. I’m tired of pretending I figured it out. I’m tired of saying ‘I’m okay’. I’m not! I’m not okay and I need help.

I don’t even know where I’m going. I’m not sure if can do that. And I can’t seem to understand why I have to do every one else is doing. I don’t want a car. I don’t want a child. How can I raise one when I have no idea what to do with my life.

I had dreams. I was bright back then. Then, why did you all expect me to be someone I’m not? I used to dream big. Now everything doesn’t make sense. I don’t feel joy in everything I do.

I just want to be happy. Happy. That’s all I want. But I can’t. I worry. I get scared. I’m afraid if I will fail you. I’m afraid if I’m making any mistake. You expect me to live the same circle everyone else is having. But I don’t want. Why can’t you let me?

Oh my god, I’m so tired. I’m tired with you. I’m tired with this society.
I just wanna go far away and begin a new life. Away. Away from all your shits.

This article was originally written on WeHeartIt by me on July 21, 2019. Please visit my WeHeartIt profile, if you want below:

This article encourages you to write your feelings on a paper or talk to someone if you’re experiencing any mental illness. Otherwise, it doesn’t have any intention or trigger to worsen your mental issues. Thank you for understanding.

Ээж ээ, би ядраад байна. Бие минь биш, сэтгэл зүрх минь ядарч гүйцлээ. “Зүгээр ээ” гэж хэлэхээс залхаж байна. Би зүгээр биш ээ. Би үнэхээр зүгээр биш, надад туслаач.

Хаашаа явж байгаагаа ч мэдэх юм алга. Чадна гэдгээ ч мэдэхгүй байна. Яагаад би хүн бүрийн хийж байгааг хийж, хүн бүрийн амьдралын урсгалаар нэгэн хэвийн амьдрах ёстойг ойлгохгүйнэ. Нада машин хэрэггүй. Хүүхэд хүсэхгүй байна. Өөрийнхөө амьдралыг хэрхэн авч явж, хэрхэн залуурдахаа мэдэхгүй байж яаж хүүхэд өсгөх вэ?

Надад мөрөөдлүүд байсан. Сэргэлэн, цовоо ч байж. Гэтэл, та нар яагаад надаас шал өөр хүн байхыг шаардсан юм бэ? Тод мөрөөддөг байж. Одоо харин бүх зүйл ямар ч утгагүй санагдаж байна. Юу ч хийсэн би аз жаргал, баяр хөөр мэдрэхгүй байна.

Би зүгээр л жаргалтай баймаар байна. Аз жаргалтай. Үүнийг л хүсч байна. Гэвч чадахгүйнэ. Юунд ч юм санаа зовоод, айгаад байна. Таныг гонсойлгох вий, таны хүссэнээр чинь амьдарч чадахгүй гэдгээс айж байна. Алдаа гаргах вий гэхээс айж байна. Та намайг бүх хүний амьдардаг нэг шугамаар амьдрахыг хүсч байгаа. Гэвч би түүнийг чинь хүсэхгүй байна.

Ядарч байна, үнэхээр ядарч байна. Залхаж байна. Хол яваад, шинэ амьдрал эхлүүлмээр байна. Маш хол. Энэ бүх утгагүй, новшийн зүйлүүдээс холдмоор байна.

АНХААРУУЛАХ НЬ: Энэ нийтлэлийг би өнгөрсөн оны 7 сард өөрийн WeHeartIt хаяг дээрээ байршуулсан. Нийтлэлийг тухайн үед өөрийн мэдэрч байсан зүйлс дээр нэмээд бага зэрэг найруулгын үүднээс хэтрүүлэг орсон байж болно. “Сэтгэцийн эрүүл мэнд” булангаараа мэдээж сэтгэцийн эрүүл мэндийг ойлгуулах, хэрхэн эрүүл байх тухай бичнэ. Харин энэ нийтлэл шиг та бүхэнд сөрөг, гутранги мэдрэмжийг байнга өгч, сэтгэл зүйг тань улам муутгахгүй. Тийм зорилго агуулаагүй болно. Хааяадаа юу мэдэрч байгаагаа цаасанд буулгах хамаагүй дээр байдаг гэсэн санааг өгөхийг оролдлоо.

Мэдээж, нийтлэл таалагдсан бол 50 хүртэлх clap-аа дараарай. Баярлалаа. Удахгүй мэдлэг өгөх нийтлэлээр уулзъя.

Хүндэтгэсэн,
Око

--

--