Екзаменаційна робота. 1881

Сластьон, Сластіон, Сластіоновъ

1931, Миргород

Лист О. Г. Сластьона до О. О. Тулуба

«12. І. [19]31. Шановний товаришу О[лександре] О[лександровичу]!

Охоче відповідаю на Ваше запитання.

1. Про псевдоніми. Давно колись я підписувавсь Сластіонов, зросійщена форма, що записано мене так у метричну книгу при народженні (Бердянск, 1855 року), але в наших документах (старших) завжди стояло — «Сластіон», бо в старі часи замість, скажемо, «майор» писалось «маіор» і т.п. Род старшого брата мого батька не зазнав русифікації своєї фамілії і так по — старому підписується й досі. Згодом, коли я се собі вияснив, то став підписуватись «Сластьон» або по старому «Сластіон». Деякі з своїх статтів, напр[иклад] у «Раді» та «Рідному краї» та може й ще де — небудь, я підписував «Гончар» або й «Опішнянський гончар», але згадать зараз, коли й під якою статтею я вживав сі псевдоніми не можу — довга й ненадійна справа…

… З правдивою пошаною О[панас] Сластіон»

НБ. — ВР. — Ф. 209. — No 118. — Автограф.

Листування Опанаса Сластьона // Упорядники: о. Юрій Мицик, Інна Тарасенко. — Запоріжжя, 2010. — C.106

Проэкт обкладки двухкомплектной школы въ Лохвицкомъ земствѣ. Приблизно 1910.
Портрет кобзаря М. Кравченка. 1908.

--

--