معرفی بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

Persiansaze-CO
بانک اطلاعات ساختمان
3 min readJan 14, 2024
بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه یک پایگاه داده است که شامل اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها و پروژه‌های ساختمانی در ایران می‌شود. این بانک اطلاعات به عنوان یک منبع مفید برای مهندسان عمران، معماران، کارشناسان ساختمانی و سایر افراد مرتبط با صنعت ساختمان استفاده می شود.

جهت آشنایی با بانک اطلاعات ساختمان با ما همراه باشید.

بانک اطلاعات ساختمان چیست؟

بانک اطلاعات ساختمان ها، مجموعه ای از دقیق ترین اطلاعات ساختمان ها و پروژه ها در حال ساخت می باشد که این اطلاعات به صورت منظم و روزانه از سطح هر شهر گردآوری و طبقه بندی شده و در اختیار عموم قرار می گیرند. ویژگی مهمی که باعث تمایز این نوع از بانک های اطلاعاتی در مقایسه با دیگر بانک های اطلاعاتی می شود، طبقه بندی دقیق و تفکیکی بودن اطلاعات آن بر اساس منطقه، نوع و مرحله ای که پروژه در حال انجام است، می باشد. از دیگر مزایای بانک اطلاعات ساختمانی، وجود اطلاعات ویژه ای است که بازاریابی را بسیار ساده می نماید.

به عنوان مثال، این بانک توانایی ارائه دادن دقیق موقعیت پروژه را بر روی نقشه به کاربران دارد تا اگر قصد بازاریابی حضوری را دارند، به راحتی به محل پروژه مراجعه نموده و با کارفرمای پروژه قرارداد همکاری منعقد نماید. همچنین این بانک های اطلاعاتی امکان استفاده از شماره تلفن و یا شماره موبایل کارفرمای پروژه را فراهم می کند که می توان برای بازاریابی غیرحضوری یا بازاریابی تلفنی از آن استفاده کرد.

در ادامه با مزایا و کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه آشنا میشویم.

مزایای استفاده از بانک اطلاعات ساختمان پرشین

  • آپدیت و به روزرسانی تمامی اطلاعات به صورت روزانه
  • جلوگیری از هزینه های گزاف برای معرفی محصولات به سازندگان (چاپ تبلیغات و…)
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • سهولت در استفاده از سایت
  • افزایش چشم گیر فروش با استفاده از شناساندن و معرفی محصولات به کارفرمایان
  • جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان و سازندگان
  • دریافت محصولات و اقلام موردنیاز سازندگان و کارفرمایان درب محل اجرای پروژه

کاربرد بانک اطلاعات ساختمان پرشین

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه به منظور امنیت و آسایش و درعین حال افزایش سود فروشندگان راه اندازی شده. اگر بخواهیم بدون استفاده از این بانک اطلاعاتی به شماره تماس سازندگان دسترسی پیدا کنیم و در شلوغی شهر و ترافیک در سطح شهر به پروژه های در حال ساخت مراجعه کرده و شماره تماس هریک را به دست آوریم تا محصولات را به روش های سنتی معرفی کنیم، نیازمند زمان و هزینه ی بسیار بالایی بودیم به همین دلیل بانک اطلاعات ساختمان پرشین به منظور جلوگیری از اتلاف وقت وهزینه در کوتاه ترین زمان اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

با داشتن اطلاعات پروژه های در حال ساخت موجود در سطح تهران و حومه و همچنین پروژه های بازاریابی شده در منطقه فعالیت (در سایت بانک اطلاعات ساختمان پرشین پروژه ها بر اساس منطقه قابل تفکیک می باشند) و مرحله های موجود (تخریب و سفت کاری و نازک کاری و لوله کشی و…)، از طریق روش های مختلف بازاریابی محصولات انجام می پذیرد.

--

--