仙道彬的話│男排女將重燃熱血 力圖打到散班你有喊出來嗎?

Sendoh Bun
仙道彬手記
Published in
Dec 18, 2020

--

其實我都唔知點解。

食完飯,坐低睇《男排女將》,然後睇到力圖散班,忽然就說不出聲,眼有淚光。做乜呀,諗起乜呀,你問我,我說不出所以然。

香港的環境,確實如此,幾喜歡運動也好,去到中五中六,最多大學,就開始要為未來設想,忍痛放棄。

打波嘅朋友一定會遇到,當開始出來工作,當要拍拖,當要結婚,當有仔女,幾難先再有機會打波;當以為自己仲係十八廿二,打完一場就發覺傷完又傷,斷乜斷乜,然後你知道,時代已經唔同咗,你以為仲燃燒緊的熱血,早已因為各種原因,被各種人淋熄了,不留半點火花。

最後,大家都會退出,由熱血變成平淡,由想打職業變成打份工緊要啲,由冇咗籃球/足球/排球/網球唔得,變成連對鞋都封塵。

打一場少一場,慢慢你會明白點解。

仙道彬的話 | 由Real 帶來的感悟 「你有堅持到最後嗎?」

https://www.patreon.com/posts/44257009

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — -

廣告時間:Patreon年費計劃上線啦!

多謝大家的支持,雖然進入休季,但見到大家仍然繼續捧場,當然開心。本來小弟Patreon的收費是分以下三種,都是「月費」價錢,由訂閱起收費,之後每月1號起過數。

  • Rookie(10美元)
  • Allstar(20美元)
  • MVP(30美元)

Patreon的信息開始了「年費」計畫,一次過付費的朋友,將可獲5%折扣,但要留意,一按訂閱就要付出整年的年費,以Rookie為例,即10x12x0.95=114 (美元),大家可自行衡量。謝謝大家。

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — -

✋我的FB,歡迎大家上來留言討論

https://www.facebook.com/sendohbunnotes/

✋仙道彬手記 (Medium舊文)

www.medium.com/@sendohbun

🖖我的ig

www.instagram.com/sendohbun

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — -

唔係每個人都有機會打職業,打甲一,但每個鍾意運動的朋友,都會有個夢想,可能係贏會長盃,可能係出國打一次比賽,可能係挑戰自己的極限,盡力咁去打足每一分鐘;那怕只係私league的一場名次賽,因為你懷念那熱血的歲月。

我喺呢段旅程,遇過好多人,有中學的隊友,有大學的隊友,有打乙組甲二的朋友,出到蘋果, 更加大大話話打過三代籃球隊,仲有其他無數球隊;有教練,有啦啦隊,有助教,有球迷,總之會覺得,就算最後行唔到咁遠,收獲仍然比想像中多。

「有數得計就唔係緣份啦!」

係,我冇贏過咩大賽,至少,都贏咗一班朋友。

十幾歲開始打波,到今日打咗差不多三十年,每次大家一齊落場,比賽也好,在花墟牛津修頓維園源禾打波也好,我仍然好珍惜每一個一起打過波的隊友;有啲隊友不歡而散,有啲試過嘈交,有啲夾咗一排就離隊,到最後,一樣珍惜,因為一齊打過波,已經係緣份。

其實你問我,我都答唔出點解會喊。套戲太熱血?Stephy做得好?定係因為疫情關係,太耐冇打波?我真係答唔到。

或者最大的原因,係知道冇可能再返番舊時可以只係開心打波的香港。

期待今晚的大結局,也期待疫情重開後,可以再落花墟同老友們一齊打波。

家瑜話,冇咗力圖,佢唔會有勇氣追夢。

我會話,呢三十年,冇花墟同所有陪我一齊打過波的隊友支持,我唔會捱過一關又一關。

識得打波,曾經熱血,已經無悔。

--

--

Sendoh Bun
仙道彬手記

籃球痴漢,運動狂人,以仙道彬為筆名而深愛木暮。堅信有波有書有酒,就是最美滿人生。