人類為咗懶可以去到幾盡

伊死
伊死講故仔
Published in
Dec 2, 2020

--

蹬燈櫈鄧!語音輸入打字法

是咁的。

因為我太懶,又好冇時間,所以去搵吓有咩方法可以好懶咁打字。試咗好多方法,終於畀我搵到呢一個比較好用嘅外掛:Voice in。

裝咗之後,真係可以我講咩就有咩字。而家呢一篇文,都係用呢個外掛寫出嚟嘅。咁當然佢嘅準確度大約係九成多啲左右,要自己再執執佢,不過絕對係可以廣東話輸入。

可能大家都知道,喺盤古初開嘅年代,就已經有好多語音輸入方法㗎啦,咁我後知後覺吖嘛,同埋以前唔覺得需要語音輸入,覺得識打字快到識飛就好巴閉(但係我未識飛)。不過最近,真係覺得人係懶惰嘅生物,為咗增加效率,咁咪去學人搵吓語音輸入囉。原來真係有咁多㗎,例如最近Facebook就不斷有個廣告,宣傳可以解讀得到譚仔話嘅mouse,又或者Microsoft Word本身都有個類似嘅語音輸入。不過Microsoft Word好似只係支援國語,叫我講國語打字?唔好啦…安西教練,我想講廣東話!

其他人唔努力咩?

我嘅配置只係一個可以傾電話嘅headphone,係咁多。用法都好簡單,喺個外掛嗰啲說明頁面都寫晒出嚟。係咁我就講少少我嘅使用心得:

<1>
記得要喺選項度揀廣東話,咁就可以輕鬆咁用廣東話輸入。既然係用廣東話咁打出嚟嘅字,當然係廣東話對應嘅粵音字啦,口字邊嘅字大部份都出到,呢一層又唔使擔心。

<2>
你嘅發音最好係準嘅。例如啲「港」「講」「廣」呢啲發音好似嘅字,就唔好黐埋一齊講,如果唔係真係分唔清楚㗎。

<3>
你唔好咁天才講急口令出嚟,會玩死個AI。

<4>
我本人家族雖然係姓譚,但係仲未練成譚仔話,所以不能測試究竟譚仔話得唔得。如果你去開譚仔咁啱又用緊呢個外掛,可以去測試吓譚仔話有幾準。

--

--

伊死
伊死講故仔

前世做錯事,轟晒全副身家出藍紙。窮撚。無啦啦做咗《迴響》總編。更加窮。冇得救的聲優迷。 冇得救的香港迷。靠爛到不行的日語搵食。商業著作有:《腐女子的日語 工口50音》(「錫巴斯陳欣」名義)。最新編輯兼譯作:《韓國山寨漫畫讀本》(「你健一」名義翻譯),好好睇,韓迷漫迷必備。