《鬼滅之刃:產屋敷耀哉 同 鬼舞辻無慘,邊個先係好老闆?》

二人分別作為「鬼殺隊」同「鬼」最高領導同負責人,究竟邊一個係較好嘅老闆?

史兄
史兄技術文

--

注意:所有圖片只用作研究及寫作用途 。

— — —

得,我知,今時今日先寫《鬼滅之刃》,好 out,仲 out過無綫電視。不過,我幾時有潮過?《龍珠》篇龜波氣功喺 2016年先寫好,距離《龍珠》完結差唔多 20年。所以《鬼滅》完咗一年就有呢篇文,算快嫁咧。

我又知人哋已經討論咗三十次呢套漫畫係咪經典。呢啲「乜乜係咪最好、物物係咪可以傳世」,好大程度視乎你點為「最好」、「經典」下準則同定義。連個題都未同意好,點拗?

再者,係咪經典又點?閪臭咪又要舐。對我嚟講,《鬼滅之刃》係一本不可多得嘅漫畫。由頭睇到尾之餘,仲重複睇咗幾次。

當睇第二次時,我心裏開始思考呢個問題:

產屋敷耀哉 同 鬼舞辻無慘,分別作為「鬼殺隊」同「鬼」呢兩個組織嘅最高領導同負責人,究竟邊一個係較好嘅老闆?

可能因為女作者,鬼滅某啲男角其實好似偽娘。佢哋兩個條眉幼過牙簽、又唔凸額(一般嚟講男人會凸額而女人唔會,呢個係分辨男女最佳方法)。

— — —

要判定 產屋敷耀哉(下稱產屋敷) 定 鬼舞辻無慘係一個較好嘅老闆,我參考咗幾個網站(見文末),以「團隊組織及人材管理」同「個人能力」兩個範疇共十個準則嚟衡量-

(1)團隊組織及管理

— 團隊目標清唔清晰

產屋敷 ★★★★(最高5 ★)
人如其名、名副其實,「鬼殺隊」嘅目標非常清楚,就係「消滅眾鬼,包括鬼舞辻無慘」。呢個團隊目標亦與產屋敷個人目標、眾鬼殺隊隊員嘅目標一致,眾志城城滅鬼隊。

辻無慘 ★★★
辻無慘嘅團隊目標、亦係辻無慘自己嘅個人目標,主要有兩個,一主一次:首要為「搵到青色彼岸花」,以完成藥物令佢可以喺陽光下活動(後嚟知道彌豆子成功克服陽光,改為「尋找並吸取彌豆子」),次要目標為「消滅鬼殺隊」。

--

--

史兄
史兄技術文

香港人,專以廣東話寫作,曾居高雄,現居英國。以最認真專業嘅態度,寫最無聊嘅文章。 擅寫通俗文化,又寫電影視評論動漫經濟台灣老香港。 小說《婚姻這種邪教》《辦公室七不思議事件》《史詩式愛情》、文章《澳牛的黃昏》《仆街磁石》《人情計算機》作者。​逢星期三新文章上架。https://linktr.ee/uncleshit