用廣東話十分鐘學識旅行泰文

阿擇 (Chaaak)
學極都唔識
Published in
3 min readFeb 13, 2019

--

泰國可以話係香港人第二個鄉下嚟。好多朋友去到都係用身體語言加英文溝通。其實大家都係食金象米大,又唱咗咁多年「開心仔」,不如學返幾句簡單泰文旁身?同廣東話一樣,泰文都係聲調語言,我哋就六個調,佢哋就得五個。發音對其他國家嘅人或者好難,應該唔會難到睇緊呢篇文嘅你!

Photo by Aaron Thomas on Unsplash
注意①
泰文有啲音就分得好清楚,「泥」「你」「年」呢啲「n」音、「我」「雅」「鵝」前面個「ng」音,好緊要好緊要,讀錯人哋會聽唔明。大家開行「朗誦mode」去讀,應該溝通到八九成。
注意②
方便起見下面全部省略敬詞,記住如果你認為自己係男性,句子最尾要加「級」,如果你認為自己係女性,句子最尾要加「卡」。
下面左邊係粵語,右邊係泰文。
注意③
同上次「日文篇」唔同:日文我或者真係講得兩咀,泰文我唔識㗎。如果發現有咩錯得好離譜,記住話返我知。

應對

係 —— 妻
唔係 —— 咪妻(咪 係 mic【咪高峰】個咪,唔係朱咪咪/咪走雞)
得唔得 —— die米?
得 —— die
唔得 —— 咪 die
有 —— mi (do-re-mi-fa-so 個 mi)
冇 —— 咪 mi

地區、國家

香港 —— 康貢
泰國 —— 替
中國 —— 賤(真係噉讀,唔係我玩嘢)
人 ——— kon
香港人— kon 康貢

簡單形容詞

勁 —— 勁
靚 —— 水
貴 —— 平
平 —— 禿(低音)
好 —— delete 個 de
非常 —— mark(非常勁:勁 mark、非常貴:平 mark、非常靚:水 mark)

--

--

阿擇 (Chaaak)
學極都唔識

《粵典》創辦人,而家全力推廣粵文書寫。Founder of words.hk and advocate of Written Cantonese