「🌞老闆與🌜小編生活之日常」-今次出事🐧

🦠肺炎疫情嚴峻,感謝各學生的支持,原定1月的GDP 201課程一改二改再三改,結果鐵定昨晚正式上課,可惜。。。。。🥶🥶恐怖的事情亦隨即出現。

Mrs. ALice Lin
指紋性格分析 Golden Profiling
3 min readMar 7, 2020

--

因為有同學會開zoom上課,需要個全新的安排,🌞老闆事做了百份之200的準備,在studio試足晒所有設備及電腦的setting,試足無數咁多次,結果搞到凌晨2:00才滿意收工。(👞👞👞)

利申:🌜小編係一個電腦LowB + 🌞老闆喜歡自己一手一腳做的性格

=🌜小編冇得同唔洗參與 x100%

Photo by Robert Bye on Unsplash

「出事🐧」出場啦

晚上開班,🌞老闆信心滿滿地教課,可惜電腦唔聽話,都唔知發生乜鬼乜鬼事,總之就係做唔到佢原先的預設。全程佢個樣都係黑黑灰灰,小編當然唔出聲,因為「利申」。大膽問問佢,不如我幫忙講課(緊記:對🌞要問佢意願)

好不容易(🌞老闆only)便完成課堂,🌜小編就好享受啦,同學仔好願意分享想法同經驗,而且認真學習提問,期待下一堂。

Photo by Marcos Paulo Prado on Unsplash

下課後食個飯,賽後檢討+好言安慰就不必啦,搵到間食好少少、坐得舒服少少的餐廳,同收聲,比佢休息回下氣便可,解決。

Photo by Stefan Vladimirov on Unsplash

今天是星期六,正常佢會晨早回studio,今刻仲未見人影,😑好有可能🌞老闆仲被昨日「出事🐧」影響(📍🌞平時可能唔多出聲,但要記住佢地都係人,會有唔開心,佢地的表達可能只係不是大吵大鬧📍),我當然第一時間返埋位「扮工」

可能會有人會問小編出個咁的post踢爆🌞老闆d瘀野,會唔會好大鑊?哈哈,大家太睇少🌞老闆的復原能力(擦👞仔出現),更重要係做岩野😏😏😏

可以對住🌞老闆大大聲講:我出左文,有產能,完。

Photo by Annie Spratt on Unsplash

--

--

Mrs. ALice Lin
指紋性格分析 Golden Profiling

我信,天生我才必有用;我更信,面對自己弱小,才是真正的強大。 我愛,看世界美好的一面;我更愛,看世界和以不同的一面。 我期盼,彼此愛人如己;我更期盼,人們活出真我。註冊社工、美國戲劇治療發展性轉化學院(DvT Institute)實習治療師、性格透視(一級)認可培訓師、NLP執行師、指紋分析師