將愛保存

August Chan
故仔、詞作
Published in
10 min readJul 18, 2020

「你知唔知呀?女人係水造嘅,就係為咗溶化佢心愛嘅男人,同佢融為一體。」

阿詠輕輕撫摸阿傑嘅面朱墩,含情脈脈咁望住佢。

佢枕喺阿傑嘅臂彎裡面,親吻對方嘅胸膛,由上至下、由左至右.....然後遊走到乳頭上面,吮啜、用脷尖撥弄、用門牙輕咬。阿傑並無抗拒,默默接納佢嘅挑逗。

「嚟我屋企後花園,喺夕陽之下,訓喺草地上面,一齊眺望港灣,相擁入睡,係咪好relax呢。」

柔和嘅海風、夕陽嘅餘溫,令人陶醉。此後兩人不發一語,直到日落。

鐘聲響起之後,學生陸續返到課室。

午膳之後,飯氣攻心,特別容易令人恰著。代課老師又遲遲未到,唔少學生都伏喺台上面訓教。

阿詠坐喺窗邊,獨自望住窗外出神之際,附近女同學嘅吱吱斟傳到耳邊:

「你知唔知呀,聽人講戴sir係失蹤呀,所以先要搵人代課呀。」

「係咩。是但啦,橫掂我都唔中意上chem堂。」

「乜你咁無同情心架……」

「車,咩喎......個姣婆詠仲無同情心啦,係人都知戴sir同佢有路架,而家戴sir個人唔見咗,佢仲若無其事咁。好心啦,人地有老婆架喇,知唔知醜架。」

「殊!......聽到架。」

兩個女同學偷偷望向阿詠,但佢依然望住出面,無理會到。

「呼……唔好意思呀咁多位同學,阿sir遲到添。好喇我地上堂喇。」代課老師匆匆忙忙咁走入課室。

「睇下楊sir幾靚仔,靚仔過戴sir好多啦。」

「下,黑古勒突咁,好咩。」

「下,唔係呀嘛,大大隻隻黑黑實實,陽光型喎,你睇下佢件裇衫比佢谷到就爆咁,真係濕曬……」

「噫……你好鹹濕囉......仲話人姣婆。」

窗外,一隻麻雀撞入蜘蛛網裡面,無力掙扎,只可以等待被捕食嘅一刻。阿詠靜靜觀察呢個過程。

只不過係弱肉強食嘅自然法則,並無咩費解嘅大道理。阿詠單純感受緊呢個法則所帶嚟嘅衝擊。

無聊嘅課堂就喺同學嘅竊竊私語同白日夢之中渡過。

「好喇落堂喇,呢個chapter下堂再講。」代課老師楊sir望一望阿詠。

「李詠,你放學之後嚟一嚟教員室搵我。」

阿詠輕輕點頭。呢種態度,喺旁人眼中多數會視為傲慢。難怪啲同學唔中意佢。

佢成為代課老師嘅第一日就聽過關於阿詠嘅傳聞:成績優異,但無心向學,脾氣仲有少少古怪。仲有老師提醒佢要小心唔好同佢太接近,因為佢「好危險」。今堂嘅阿詠亦都係由始至終望住窗外發吽逗,令佢非常在意。

放學後嘅校舍,好快就走咗大半學生。代課老師楊sir同阿詠喺教員室出面相見。

「李詠,你好似唔係好專心上堂咁喎,雖然你成績好好,但作為老師都會擔心。楊sir會唔會有咩幫到你?」

「多謝。我無咩事,楊老師唔洗擔心。我以後會注意。」

「我唔係責怪緊你,而係關心。老師同學生之間,唔係淨係講成績架嘛。有需要嘅話,如果覺得信楊sir唔過嘅,都可以搵其他老師或者社工傾下。」

「嗯......似乎係。不過我真係無咩野,多謝老師關心。無其他事嘅話,我就放學先喇。」

———此刻一陣清風吹過,拂起阿詠一頭長髮,斜陽之下,精緻嘅五官更顯秀麗。加上佢孤高嘅氣質,就好似名畫上嘅美人咁。

「等陣!」楊sir情不自禁捉住阿詠。

近距離一睇,真係不得了。略帶幽怨嘅眼神、花瓣一樣嘅紅唇、眼角嘅一粒淚癦,無不奪人魂魄。

「er……係喇,家訪。嚟緊我同你做個家訪,同你家長了解下。」

「......無問題。我會好好招待楊老師。」

阿詠轉身就走,留低目送佢離開嘅楊sir。

此時嘅楊sir,終於明白「危險」嘅意思———阿詠全身都散發住一種引人墮落嘅氣息。

唔洗問,喺呢個社會風氣保守嘅國家裡面,師生戀被人揭發咗,一定會前途盡毀,無論係學生定係老師。但楊sir始終都係踏出咗果一步。

楊sir生起懊悔之意,之不過已經洗濕咗個頭,唯有冒險做落去。

放學後嘅黃昏,喺阿詠嘅大宅裡面,阿耀攤喺床上面,享受方才嘅餘韻。

「阿詠,呢罐係咩嚟架?」阿耀指向床頭一個玻璃罐。罐上面貼咗色紙同標籤,睇唔到裡面。

「哦,係我啲回憶。我中意將珍貴嘅野好好保存起嚟。」阿詠輕輕撫摸罐上面嘅標籤:一罐上面寫住「D」,一罐寫住「T」,一罐寫住「K」。

阿耀大惑不解,不過都懶得去深究。橫掂佢只係需要阿詠嘅身體,只要爽,就得喇。

「啱先啲酒真係幾好飲。」

「係我爸爸留低嘅珍藏。」

「橫掂聽日唔洗返學,不如我地聽日再飲過?」

阿耀嘅諗法寫曬喺塊面度,不過阿詠並無拒絕,只係講咗一句:

「嗯。聽日再飲。」

只不過,可能係啱先杯酒嘅作用———或者係其他作用,阿耀好快就昏昏欲睡,訓到唔知幾時先會醒。

幾日之後,楊sir嚟到阿詠屋企做家訪。

楊sir喺翻查阿詠屋企地址嘅時候已經嚇咗一跳:XXXX道X號。分明就係山頂嘅豪宅,屋主必定唔只係普通嘅富貴咁簡單。嚟到之後,望住奢華嘅大宅,不禁開始打退堂鼓———得罪阿詠家長嘅話,恐怕以後都唔會再喺呢個城市有容身之處。

話雖如此,當佢見到親自出嚟迎接嘅阿詠,就將恐懼拋到九霄雲外,任由性衝動接管大腦。觸犯禁忌嘅人,有九成都係自己攞嚟嘅。

兩人並肩步穿過前庭,楊sir見四下一個僕人都無,不禁生疑。

「你地屋企......無請工人咩?」

「原本有。」

「而家呢?無工人嘅話,打掃呀幫花園修剪雜草呀咪好麻煩?」

「而家得我一個人住,唔需要打掃得咁密。修剪雜草都係一季一次。況且我都中意做呢啲野。我中意好好保養呢個屋企。」

「哦......原來係咁。」

楊sir忽然醒起,阿詠生母早就不在人世,生父都喺幾年前過咗身。(恐怕同阿詠陰沉嘅性格有關。我諗啲同學怪錯咗佢。)楊sir心諗。

兩人嚟到客廳。淨係客廳已經大到得兩個人坐喺度都好似空蕩蕩咁。所有家俬、裝修、牆上嘅掛畫,都隱約有種歐陸風情。

「楊老師請用茶。」阿詠親自沖好一壺紅茶,倒入精緻嘅茶杯裡面,放喺楊sir嘅面前。

「唔該。阿詠,其實今次嚟都係想睇下點樣可以幫你適應返學校,會唔會有啲咩老師可以做到。」

「坦白講,只要成績無問題就得喇。唔係咩?」

「你錯唔曬嘅......的確返學只係為分數啫。但校園生活除咗學業之外仲有好多野,例如同同學建立關係,呢啲係喺社會生存嘅必要技能......」講到「喺社會上生存」,楊sir自己都無咗底氣。一屆教師,對住上流社會大家閨秀講呢啲?

「恕我直言,雖然家父不在人世,但我依然好好地咁生存緊,恐怕唔需要其他人教我點樣生存。」

楊sir啞口無言。

(點解佢今日好似強勢咗咁多咁嘅?)

「不過,楊老師你講得啱。同同學建立關係的確幾重要。」阿詠撥咗一下頭髮。「楊老師你都係呀可?」

「......下?」

楊sir呆咗咁望住前方———阿詠飲咗細細啖紅茶,然後起身行埋嚟楊sir身前,拉低鬆peu peu嘅衫領,將雙乳擺喺楊sir眼前。

「同同學建立關係......楊老師願唔願意同李詠同學建立關係?」講完,阿詠就將嘴唇貼到楊sir嘅嘴上面,用脷尖撩開楊sir嘅嘴唇,將口裡面嘅紅茶灌咗入去。

「!!」

「你都中意我嘅身體架,唔係咩?」

「!!」楊sir感受到阿詠喺佢身上游走嘅指尖,一團慾火衝上腦門,終於頂唔住,撳低阿詠,乾柴烈火咗一輪。

由客廳到阿詠睡房,兩人交合咗唔之幾多次,最後筋疲力竭,攤倒床上。

「呼......阿詠你真係......真係一個危險嘅女人。」楊sir抖住大氣咁講。

「嗯哼哼......放心,我唔會講出去。無人會知。」阿詠面上露出平日少見嘅笑容。

「比人知道咗就好麻煩喇。」

「嗯。無人會知。」

兩人休息咗一陣。

「咦?呢啲咩嚟架?」楊sir指住床頭幾個玻璃罐。

「哦,係我啲回憶。我中意將珍貴嘅野好好保存起嚟。」阿詠輕輕撫摸罐上面嘅標籤:一罐上面寫住「D」,一罐寫住「T」,一罐寫住「K」,仲有一罐寫住「Y」。

「哦......」楊Sir雖然不解,都懶得去深究。

此時楊sir忽然諗起戴sir———原本嘅化學堂老師。學生之間傳言佢同阿詠有染。

「係喇,雖然咁問有似好odd,但係你知唔知戴sir嘅事?」

阿詠無語。

「sorry,好似好掃興添。我......」

「我的確同佢發生過關係。就好似同你咁。」阿詠直視楊sir雙眼。「果陣時我最中意同佢訓喺花園草地上面,傾計傾到日落。」

「......咁你知唔知佢失咗蹤?」

「我知。但我唔傷心,我已經將同佢一齊嘅回憶好好保存。」

阿詠合埋對眼,似乎係唔想再多講。楊sir見狀,就唔再追問啲咩,一齊合埋眼。無耐,唔覺唔覺就訓著咗。

半夜,楊sir紮醒。阿詠唔喺房裡面。

(啊......瀨野喇真係......點解要比小頭控制大頭呢?)楊sir嘆咗一口氣。

過咗十分鐘,阿詠仲未返,楊sir又訓唔返,就喺房裡面搵啲野嚟睇。首先佢拎咗台上面本筆記簿嚟睇。

裡面咩筆記都無。全部都係素描。有啲貓貓狗狗嘅畫,有啲人像。揭下揭下,楊sir發現其中一幅人像竟然有幾分似戴sir。

再揭多幾頁,只見一堆詭異嘅塗鴉,全無章法可言,就好似精神病人發狂嘅時候嘅鬼畫符咁。

感到一絲寒意嘅楊sir,放低筆記簿,將視線投向床頭果幾個玻璃罐。

D。T。K。Y。

楊sir默念罐上嘅標籤。

(點解好似有啲特別意思咁嘅......)按捺唔住好奇心嘅楊sir,小心翼翼咁打開標有「D」字玻璃罐個蓋。

「喂,呢陣味咪係......」

「噗。」

楊sir頓時失去知覺。

阿詠手裡面拎住染血嘅鐵棒同工具箱,企喺楊sir身後。

「真係吖…..倒瀉曬,暴露喺空氣裡面就會好快腐化架嘛。」阿詠執起寫住「D」字嘅玻璃罐,將跌咗出嚟嘅物體放返入去,再喺工具箱裡面拎出一個樽,將裡面嘅液體倒入玻璃罐裡面。

阿詠將玻璃罐放返原位,講咗句:「對唔住,爸爸,打攪咗你添。」

阿詠用針筒打咗某啲液體入去楊sir體內,然後拎出手術刀同疑似眼科用嘅工具,撐開楊sir雙眼,將刀尖插入眼眶同眼球之間。

「吖,唔記得放音樂添。」

———房間響起輕快嘅樂章:莫札特嘅K.503第三樂章。係阿詠最中意嘅一段。

阿詠再次將刀尖插入楊sir眼眶,一邊切割,一邊回憶種種往事:

細個母親離世之後,就持續被父親侵犯。

一眾僕人似乎知情,但佢地無任何表示。

每次父親都會一邊喺耳邊叫母親嘅名,一邊將體液注入我體內。即使我幾唔願意,父親都唔會理,只係不斷貪戀我嘅肉體。彷彿父親嘅愛與意志無關,只關乎肉體。

漸漸地,我再無抗拒。漸漸地,得出咗一個結論:男人嘅愛就係愛女人嘅肉體。唔緊要,愛我啦。愛我啦,父親。

後來,父親識咗一個女人。仲因為個女人發脾氣而炒曬所有僕人。簡直好似周幽王對褒姒咁嘅寵愛。

唔可以原諒。唔可以原諒。

你唔係已經有我喇咩?你唔係已經擁有咗我呢副酷似亡妻嘅肉體喇咩?

於是我殺咗父親。我將佢嘅睾丸割落嚟,用福爾馬林浸住、密封喺玻璃罐裡面,貼上一個標籤,名為D(DAD)。

阿詠將楊sir右眼割咗落嚟。

戴sir背住老婆追我。

我接受咗佢。佢成日要求同我做愛。佢話,佢頂唔順老婆生完仔之後發漲嘅身形。

真係人渣呢。不過唔緊要,男人嘅愛唔係就係咁架咩?

後來,佢話唔可以再同我繼續落去,因為佢老婆開始懷疑佢。佢外父借咗好多錢比佢搞生意,佢想靠啲錢去做老闆,唔想成世打工做老師。

啊,真係人渣呢。

於是我殺咗佢。我割咗佢用嚟講大話嘅脷,用福爾馬林浸住、密封喺玻璃罐裡面,貼上一個標籤,名為T(Tai)。

阿詠將楊sir左眼都割咗落嚟。

阿傑係隔離班嘅男仔。

佢彈鋼琴好叻,手指好靈活。唔知係咪因為咁,佢摸我嘅時候我好舒服。

後來佢中意咗第個。

於是我殺咗佢,將佢嘅手指切落嚟,用福爾馬林浸住、密封喺玻璃罐裡面,貼上一個標籤,名為K(Kit)。

阿詠將楊sir雙眼放入玻璃罐裡面。

阿耀係我嘅學長,情場經驗豐富,有過好多女朋友。

佢床上技術好西利,陽具又硬又大,每次都令我好舒服。

後來佢玩厭咗我。

於是我殺咗佢,將佢嘅陽具切落嚟,用福爾馬林浸住、密封喺玻璃罐裡面,貼上一個標籤,名為Y(Yiu)。

阿詠將福爾馬林倒入玻璃罐裡面。

「咁就完成喇......真係好,可以將咁多男人嘅愛保存起嚟。哈哈哈!」

隨樂曲最後一粒音符響起,阿詠陷入狂喜之中,翩翩起舞。阿詠由睡房跳到出客廳,再跳返入睡房,通霄達旦,前所未有咁歡暢。

「爸爸、戴老師、阿傑、阿耀、楊老師,多謝你地!」

一個禮拜之後。

「下?又換代課老師?」

「唔係呀話......」

課室裡面一陣鼓譟。畢竟今個學期已經轉咗兩次老師。

「好喇,我地上堂喇。我姓黃,你地可以叫我.....」沉悶嘅課堂隨住新任代課老師嘅自我介紹開始。雖然有啲同學覺得煩厭,有啲甚至開始懷疑另有佈情,不過佢地都好快適應咗,乖乖地上堂。

阿詠依然望住窗外。果隻蜘蛛一如既往張網捕食。無耐,一隻雀仔撞入網中。

「啊,今日嘅獵物似乎好大隻呢。」阿詠自言自語。

--

--

August Chan
故仔、詞作

文字垃圾桶。有社評有ACG評有鳩噏散文有小說,隨便揀隨便睇。