戰神末路———文鴦之少年時代(十一)

August Chan
故仔、詞作
Published in
5 min readJun 27, 2020

「仲未肯講野呀?」

「係呀。」

「兩日無食野喇喎。」

「比啲時間鴦哥哥啦。」

攤喺床上面嘅文鴦,眼神空洞,默默聽住門外嘅對話。

……文鴦錯手殺死文鴛、手刃華姐姐之後,就將自己困喺房裡面,唔見任何人。擺喺門外嘅飯菜都無郁過。文鴦望住天花,不斷回想起當日情景:

溫熱嘅鮮血、染紅嘅雙手、割開皮肉嘅手感、怨恨嘅眼神、嘶啞嘅聲線———

「我估唔到你會連自己大哥都殺死架!」

「我要你不得好死!」

盈眶熱淚、熾熱嘅妒火、深深嘅悔恨———

「你咩都唔知!你唔知我付出咗幾多!」

「你搶走曬我啲野之後,就想殺咗我!」

文鴦望住徐徐舉起嘅雙手。呢對手,同兄弟一齊練武、一齊玩;最後亦都係用呢對手,殺死咗敬愛嘅兄長同華姐姐,更加殺死咗從未得以承認嘅愛情。

文鴦並唔覺得自己嘅選擇係錯誤嘅,事實上文虎一五一十講比文欽知之後,文欽都認為別無他法。只係果種滋味實在揮之不去。

從未理解他人,又點樣去愛佢地呢?

然而對於一個生於武家嘅十八歲少年嚟講,唔通仲有空閒去研究咩愛恨交纏、人心冷暖咩?

(既然我文鴦係個只識得打仗嘅莽夫,我就莽到底!阿虎會成為我嘅頭腦、我嘅筆杆,我只需要做好一把刀!我無辦法去拯救兄長同華姐姐,我就用殺戮去償還,殺盡文家敵人,就可以保護阿爹同阿虎!)

文鴦雙拳緊握,主意已定。

「唉......」

文欽伏喺書室案頭,長嘆一聲。

啱啱痛失長子嘅佢,心如刀割。

無論係兩個仔爭執至死、定係二子殺害咗一位平民女子,都係絕對唔可以泄漏嘅秘密。因此為免節外生枝,連文鴛嘅葬禮都取消咗,只係由得佢同華姐姐安息喺山上果個坑裡面。

本來以背景論,佢喺司馬家當權嘅朝廷裡面處境好微妙,再加上王凌、夏侯玄反抗失敗而死嘅前車之鑑,就知道如果呢啲醜聞一傳開去,一定權位盡失,死無葬身之地,仲要連累兩個仔。

呢件事係一場意外,而兇手又係自己嘅二子,即使想遷怒都搵唔到對象,唯有默默忍受。

「唉......我愧對祖宗。」

呢個時候,僕人傳嚟一封信,話係鎮東將軍嘅密函。

文欽打開一睇,只見裡面寫住:

「...吳賊受挫,鳥盡弓藏,我等必危。昨夜吉星高懸,大事可期。見字速至壽春。」

文欽睇完,就將信件揸埋一舊,借燭火將佢燒咗。

「將軍終於要起兵喇......只不過鴦兒咁樣,恐怕都無辦法上陣。」

毋丘儉本來同文欽一樣係親曹爽派,又同夏侯玄素有交情,如今夏侯玄都被處死,自然如坐針氈,一早就起事嘅念頭。上次合肥新城一役,眼見文鴦武勇無雙,就一直加倍拉攏文欽。

而文欽亦都係求之不得:心知司馬家睇自己唔順眼,仲係邊防將領,官位又唔大唔細咁,恨咗有人合謀好耐。

文欽打點家中一切之後,準備隻身出門。然而此行凶險非常,又忍唔住再去望多文鴦一眼。

嚟到文鴦房門前,放喺門前嘅飯菜竟然比人食到一乾二淨———前一日嘅飯菜係原封不動嘅。

正當文欽大惑不解之際,文鴦推門出嚟。

「爹,要你操心喇。」

「無事就好。我嚟緊應該有一段時間唔喺度,你睇住阿虎。」

「阿爹你去邊?」

「嗯......」文欽面有難色。

「上戰場嘅話就帶埋我去啦。」

「但係你可以咩?」

「無問題。」

仔細一睇,文鴦面上有啲憔悴,眼圈仲有些少紅,但係英姿不減,分明就係一匹戰場上嘅餓狼。

文欽左思右想,心諗文鴦就算只係發揮到七、八成戰力,都已經係一大助力;而且萬一事敗,必然牽連全家,到時文鴦都唔會獨善其身。既然係咁,不如就比佢參與起事啦。

呢個時候,文虎跑咗過嚟。

「鴦哥哥!你無事喇?」

「係呀,令你擔心喇,虎。」

「咁就好喇。阿爹你去邊?又有戰事呀?」

文欽未開口,文鴦就搶住話:

「爹,你比佢一齊上陣啦。」

「嗯?」

「阿虎已經有十五歲,武藝都進步咗好多,絕對唔會係負累。而且......有佢喺度,我會安心好多。」

仔細一睇,文虎身形雖然唔及文鴦,但亦都健碩過人、虎背熊腰,威風凜凜。

文欽閉目思索咗一陣。

「嗯......好啦。但今次可能係最凶險嘅一仗,你地要應承我,如果有個萬一,你地就算拋低阿爹都要生存落去。」

「到底今次係打咩仗?」

「係兵變。係推翻司馬家、復興曹魏嘅起義。」

文鴦、文虎呆住半秒,但好快就明白咗狀況。

「爹,我地誓死相隨!」兩人齊聲起誓。

「唔好死,阿爹咪叫咗你地唔好死囉。」文欽苦笑。

三人相視而笑。

文鴦又話:「係喇,爹,既然結局難料,不如趁而家幫我地行咗冠禮先。」

佢無非都係為咗堅定心意。

「冠禮?好複雜架喎,又要卜筮又要請賓客加冠賜字,唔係咁易做架。」

「唔緊要啦,非常時期,阿爹你就咁幫我地賜字就得喇。」

「既然係咁......」文欽左望右望,最後除低自己頂帽。「你地跪低。」

兩人應聲下跪。

「鴦,賜字次騫。」文欽將頂帽戴喺文鴦頭上,文鴦叩頭。然後文欽拎起頂帽,又將佢戴喺文虎頭上。

「虎,賜字次舉。」文虎叩謝。

「好喇,而家你兩個都係大人喇。自己嘅選擇自己負責,既然真係唔驚嘅,就跟阿爹嚟啦。」

兩人再次叩首。

兩人收拾好行裝,就跟住文欽出門,直奔壽春而去。

文鴦嘅房間裡面,案頭上留低咗兩樣野———早前被文鴛打甩嘅大牙、同埋文鴛生前用嘅短刀。

--

--

August Chan
故仔、詞作

文字垃圾桶。有社評有ACG評有鳩噏散文有小說,隨便揀隨便睇。