【捷克。布拉格】文青手信指南

係時候敗家啦 — — 多圖,慎入。

Hadesophic 數字妹
文具日常
9 min readApr 13, 2019

--

有睇我上篇交換生月記(二)(係,呢個係植入式廣告)都知道數字妹去左布拉格打波。咁當然啦,打波以外都有啲自由時間周圍走下嘅。我上次黎無做好資料搜集,只係跟朋友帶路去左唔少旅遊熱點,無咩時間慢慢感受呢個城市。今次唔使打卡,可以點行都得!

呢篇文章嘅重點係曬下自己又做水貨佬嘅輝煌戰績(返瑞典個行李好似重左2.5kg),順便記錄下唔同文具店,不過就無咩旅遊攻略,用店名google map應該方便過我寫地址比你地,大家啱用就bookmark啦哇哈哈哈哈~

註:大家都同我講Prague好平好正,結果我用嘅錢比喺倫敦更多…

註2:應該無時間(而且無咩特別內容去寫)額外一篇純遊記,大家想知啲咩就直接留言問啦唔好等~

我寫文具嗰啲部分比較認真,如果太長嘅話skip住黎睇啦~

藝伎咖啡豆

Cukrárna Alchymistan, Prague 7

除左手工啤酒之外,布拉格嘅咖啡都係好出名。佢哋旅遊局好識吸引鍾意唔同旅遊風格嘅旅客,連咖啡店都有特別一本指南。每一間店都有幾句說明,等你知道想飲手沖/espresso/影相放instagram/食埋甜品/自家烘培豆/想用bitcoin找數應該去邊間cafe,唔係就咁google map就做到嘅功夫黎。

即使係咁,我今次去嘅呢間咖啡店其實唔係我行程計劃之內。我本來只係想去附近手製筆記簿文具店,順便睇下Coffee Museum究竟係咩來頭。

【結果太遲去,兩樣都去唔到】

其實我對復古風同花園無特別感覺,入去只係取下暖試下唔同咖啡。不過個花園竟然有鴨仔,好可愛。我見v60手沖唔算貴(CZK 65–75,先港幣25蚊!)就打算試試佢,點知店員反而介紹我飲再平啲嘅batch brew,話都係用同樣嘅豆,不過係mechanical drip而唔係hand drip。既然佢介紹仲要平啲,就試試佢啦。

CZK 50 batch brew

臨走同佢哋講,杯啡好黑但無我想像中咁苦,幾好飲,佢先話我知佢哋係用Geisha豆沖(!!!)佢哋喺洪都拉斯有自己一塊田,出產嘅豆就自己喺布拉格33公里外嘅地方烘培。天啊…我喺唔知情嘅情況下飲左人生第一杯geisha咖啡…

結果我念念不忘,幾日後返去買豆試下自己沖。咖啡師認得我,繼續同我分享佢喺中國表演武術嘅點滴。

一包70g嘅豆,盛惠89蚊。sorry,係89捷克幣,姐係港紙31蚊。買左三包,其中一包送比同樣喺外地exchange嘅朋友,不過郵費仲貴過包豆double價錢……………………

橡筋帶書籤

Papelote, Prague 1

唔形容太多喇,自己睇。

呢間文具店標榜人手製作、將廢棄物料循環再造,有啲紙質堅挺嘅信封後面都係用舊卡紙打底,想支持環保嘅話都係個唔錯嘅選擇。不過筆記簿紙質唔算特別好,數字妹要用鋼筆就不了。

用得筆記簿嘅多數都要帶埋支筆去用,但就唔係每本簿都有位放。本來有唸過買多少少返黎,好似做代購咁,不過最後怕煩,都係買自己想要嘅算數。我之前喺香港都有買過類似嘅皮革書籤,刻埋字大約六十蚊。

好鍾意佢地嘅配色,尤其A6嗰個

A4 CZK 89、A5 CZK 95、A6 CZK 89,折合港幣三十到三十五左右。如果本身用開筆記簿而無筆夾、或者睇書想帶支筆做紀錄就啱曬啦。(不過仲有幾多人會拎書出街睇?)

似唔似瑞典國旗🇸🇪

水彩筆

美術用品店 Zlata Lod, Prague 1

Self-explanatory,純粹買咗支水彩筆(CZK34)打個卡,可能拎黎整水彩背景寫字,數字妹唔識畫畫架。不過畫紙講究嘅話真係可以好貴,呢疊cold press製作嘅卡紙仔要$110二十張(數字妹淨係識cold press果汁)。

唔同製紙方法嘅成品,質感應該會幾唔同

高級紙、信封

Grand Papir, Prague 1

行完美術店見到有個牌寫住Grand Papir,可能同紙有關掛。轉角行入去,見到成個櫃都係紙,試問數字妹又點會抵擋到敗家嘅誘惑呢。

一邊放信封,其他都係紙。唔同顏色、厚度、質感、透明度等等嘅紙。自己揀夠就擺低比佢哋數,最後磅水就可以。有啲櫃係唔入得嘅,應該要等店員幫你拎。

如果你會喺log on買letter set寫嘢嘅話,極度推薦你喺呢度掃貨,通常一set總有啲顏色、花款係無咁靚但你又要局住用埋佢…

呢度唔使港幣20蚊,但手感超好,非常elegant,高質。抵玩過上面paperlote嘅環保信封。

亂買一輪之後,臨走比我見到呢叠畫紙card block,又係20蚊,買埋。

木顏色筆、2mm鉛芯筆

Koh-i-noor

最近唔知做咩重投木顏色筆嘅懷抱,每次見到文具品牌都買一兩支單色筆做留念。Koh-i-noor係捷克本地文具品牌,走可愛、兒童路線多過功能性。上年買過兩支鉛筆,寫感唔太順,被紐倫堡嘅Faber Castell比下去。今次呢幾支都係見佢夠平,貪得意試玩下。

不過佢嘅多色筆有好多色系,平時寫手帳或者多色背景嘅時候就好啱用。不過最好買之前試試色,混色效果有時候無你想像中咁靚。

Sarasa Clip早幾個月出嘅Marble色系列有異曲同工之效,買邊隻就睇你想用黎寫字定畫畫啦。

Credit(Right): The Pen Addict

明信片

Mucha museum

其實我無入到去參觀真跡,但就去咗紀念品店買postcard。呢位師兄睇嚟幾鐘意𥄫女同畫女,而畫中嘅女仔好多都好有自信。不過之後發現唔少地方都有呢位畫家嘅postcard,唔一定要到Museum先買到~

註3:布拉格郵票係好靚,但上年寄左三張無一張收到T.T,所以唔再丟錢同心機落海喇…

早餐🥣

Lidl

我明白大家食muesli或者粟米片多數都係為健康,不過加朱古力粒真係好好食!好食到我要專登去布拉格走水貨!

無辦法啦,瑞典真係搵唔到有朱古力啊嘛…我唔要coco嗰啲朱古力嘅粟米片啊!唔同架!

小結

物價越低,使錢就越豪爽,結果花費同英國、奧斯陸差不多。不過係值得嘅~買一大堆嘢返瑞典慢慢搣,之後又可以使少啲!

附上卡片同單據:

P.S.同場加映 H Fung 掃貨嘅Palladium商場,建築美感我就無咩意見喇,但入面wifi係唔錯嘅~而且外面有個復活節小市場,無old town square咁繁忙,可以一戰!

--

--

Hadesophic 數字妹
文具日常

寫寫咖啡旅遊四拍文具社會創新生產力。鍾意捉錯別字,唔好介意:D Volunteering ¦ stationery ¦ ethical purchase ¦ travel ¦ Racketlon player | languages | hadesophic@gmail.com