【英國遊記】Maze Grill商業午餐 朝聖Gordon Ramsey

原文寫於2017–7–30,當年第一次去英國,醒起呢篇食記係因為Gordon Ramsey香港3間餐廳宣布結業。

Natalie
旅遊雜.
4 min readMar 31, 2020

--

其實成個trip都好free冇乜點plan,出發之前mark低過想食既野反而冇去,直至trip期間某一日突然間醒起黎到英國冇理由唔試下Gordon Ramsey既餐廳(利申冇睇過佢d節目🙈)其實最想食既菜式係Wellington Beef,不過窮等人家食唔起都係算😆

Google完一輪之後決定去係Mayfair既Maze Grill by Gordon Ramsey,重點係呢間價錢算親民仲有扒鋸,set lunch 2-course £23、3-course £27,我同細佬去到既時候好似都差唔多2pm (因為去到英國適應左之後跟返自己生理時鐘勁夜訓),餐廳入面冇幾多枱人,有都係行政人員,我地2個「細路」勁causal,不過職員都冇好詫異,我地兩個就盡量behave唔想好似大鄉里,結果係冇乜影到餐廳環境,anyway冇咩特別靚裝修,因為唔算好高級。

一坐低waiter問我地要sparkling water or tap water,呀細佬好「自然」地答要sparkling,我當場😱😨😱😰,心諗今次gg啦樽水一定好貴,但佢都叫左,雖然係照飲但忍唔住擔心左半餐飯。

我地兩個main course都揀左American flat iron steak,因為得呢款扒揀哈哈,我appetizer就揀左buffalo chicken fillets,細佬揀湯(唔記得咩湯&冇影🌚),記得佢話好飲,咁我個小食都係好食既,但無咩好驚豔既感覺,始終重點係個扒。

雖然我地都叫medium rare,但明顯兩件扒既熟度一定唔一樣,細佬個件一定熟過頭,我個件叫做好少少既🤷🏻‍♀️American style唔興有汁所以對香港人口味黎講係偏乾,配埋d蕃茄仔食係好食d同開胃d,不過個mustard係超好食!完全幫個扒狂加分!

之後食飽飽waiter就埋黎問食唔食甜品,咁我覺得一場黎到無理由唔試埋,就揀左blackberry eton mess,第一次食呢款甜品,其實d蛋白餅係幾好食,不過超甜,食食下就好漏(前面又食得飽),最後太大兜食唔晒,細佬好似食青檸奶凍之類(冇影),佢個甜品超酸!

食飽飲夠就埋單啦(其實係趕時間去景點),話說我最欣賞係英國埋單係夠先進,佢地會拎埋個卡機黎,一般人都係比卡多過比cash,而且比卡都可以AA,完全唔使你夾錢埋單咁麻煩,佢仲會幫你計埋!真係好心香港學下d好野啦唉

p.s. 埋單支水都係£4,我覺得呢d定價好有良心,係香港勁細支Perrier/ Evian係餐廳都可能收你$2x-4x啦,最後連埋service charge ~£34/person🤘🏻

--

--

Natalie
旅遊雜.

2018年瑞典工作假期開荒牛,2019年滯港至今,開關後報復式旅遊,閒時鐘意介紹平嘢。目前以自由工作形式供稿予大型網站(涵蓋旅遊、著數及親子),間中為企業撰寫PR/宣傳文案,歡迎接洽。 IG: journeyfromhk | Email: natalie.lau@journeyfromhk.com