一家四口,第一次Land - 入境

Suky Mei
朝瞳氏の日常
Published in
4 min readJun 19, 2020

2019年8月簽證到手,我同朝爸就開始諗幾時Land..
簽證有限期為6個月,只要係美國境內Land(亦即報到)就可以。

當時,我仲陀緊細仔(朝弟),10月份就出世,領事職員仲同叫我「即刻去美國生啦~」去外地生邊有咁易,仲要人生路不熟,最後當然無啦~再加上本人係香港讀緊course,無咁快行得開。我地揀左2020年1月尾,香港新年去frist land…

講下事前功夫先。
機票: 我地揀到CX凌晨機,等小朋友一覺瞓到底。
住宿:朝爸有親戚係LA,順便成章我地就去LA亦係親戚屋企落腳。
**簽證**
心水清嘅朋友可能會問,朝弟係我地拎左簽證之後先出世,即係佢無簽證的。當時我就email問大使館咁嘅Case 要點做,以下是回覆截圖:

回覆係媽媽帶住初生BB入境,係唔洗申請VISA,入到美國port會有入境人員幫手做手續。而US Consulate 都有呢個答案(但depends on which regions website) https://uk.usembassy.gov/visas/after-the-interview/child-born-after-visa-issuance/ 當時收到回覆都起碼知點做,但心覺有伏,所以我將呢個email print定出嚟傍身。
行理: 兩個大人一個小童一個BB,共7件,執得滿滿,將D物品帶定過去

出發。
當日去Check-in時,就係朝弟嘅Case花多左30分鐘,因為地勤人員唔無成日接觸到呢啲Case,好彩print定個email reply咁佢地可以reference,期間佢地打左幾個電話同美國入境果邊聯絡,最終都check-in成功。但意味住美國入境都要搞一倫…..

坐飛機。
帶住兩件細係辛苦啲,但佢地全程有瞓,我已經覺得謝天謝地。
期間我望出機外,我見到好長好長嘅公路塞滿晒車(望唔到盡頭果隻),心裡面覺得真係好似美國啲Movies嘅畫面(咩好似,而家擺明exac7ly the same) 。

到達LAX 機場(Local time晚上9點幾)。
落到地,隨即打醒精神準備第一次入境。
例牌,美國大port嘅機場都係人山人海,搵隊排入境,排左5分鐘左右,我主動問First immgrant 應該去邊,好心嘅姨姨就帶左我地去特快~
緊緊張張咁拎passport畀佢,無估錯又係朝弟嘅case。係簽完我地有Visa嘅人,個officer 就搵左個senior 出嚟睇下咩料,封email又出場(主角)。之後,我地就被帶到傳說中嘅“黑房”…..

當時我唔知果間就係黑房,因為一啲都唔黑,一間正常嘅office咁,一邊係大堂畀人坐低等,一邊係office 窗口咁。但裡面嘅人面口就真係怪形怪相啲嘅。金毛、紋身、Punk咁,都有正常面孔同埋都有亞洲人,通常係入境有問題就畀人召入呢度。裡面係冇得用電話,所以當時我地都好心急,因為親戚係接機處等緊~ 而朝瞳爸簡直坐立不安。

入到去坐底無幾耐,有位Chinese office示意叫我地去窗口,畀番朝弟啲文件佢睇,之後佢就開始做手續,無問我地問題,但都等左半個鐘,最後要影朝弟影張證件相,但入左office裡面,見到有人被上手扣,我即刻攬番實個仔定下驚先~影完相再等多10分鐘左右,佢就出左張入境紙畀我地~總算完成
但! 個officer 打錯左朝弟嘅出生地!係Taiwan,China Republic ! 慘不忍睹,但果時已經係晚上11點幾,親戚在等,我地就唔出聲,諗住遲下自己再搵department改。

出閘:
拎番行理出閘,擔心會唔會畀人check bag~但過通道果時都冇人理,即刻放鬆~再見埋親戚,First Land 都叫順利完成!

--

--

Suky Mei
朝瞳氏の日常

工作、帶孩子、做家務,簡單來說就是一位多功能媽媽,而且是說廣東話的!