【北歐偽遊記】Stavanger — Preikestolen聖壇岩一役(九)

佛系青年
浮遊散策
Published in
3 min readOct 23, 2019
📍Preikestolen, Norway | 聖壇岩, 挪威

紀念一下廢青如我都可以成功征服挪威三大奇岩之一 — 聖壇岩。事先上網做過好多功課話小朋友都適宜行呢座山,應該冇問題,咁沿途真係見到啲小朋友同狗仔行嘅。點知行到1/3就開始嚟料喇,成條trail好多都係行唔平坦嘅大石路,中段仲有啲地方要攀石,差唔多九十度咁攀。我一手拎住個包,一手攀石,不停懷疑人生。

好多遊記都話呢度老少咸宜,邊度老少咸宜呀睇過﹖都要慎重警告吓大家:平時冇做開運動嘅懶惰型廢青,一係就拉吓筋,做吓熱身先上去,一係就唔好自己一個去喇。可能對你嚟講呢段路一啲都唔難行,但對廢青如我就好艱辛。行緊嘅時候不禁諗:算啦你都嚟咗,咁辛苦不如喺度折返啦,但最後都係上咗去。上到舊石度仲多人過花墟,但唔係好多人敢坐埋崖邊,我就一路腳fing fing一路食包,嗰種adrenaline真係幾辛苦都值。

來回成條trail大概係4粒鐘,係原路折返。
啲路就大概係咁,有平路,都有要involve小量攀爬嘅。
Expectation (左) vs Reality (右)
要排隊影相
:earth_americas: Fun fact:Mission Impossible都喺度拍過

--

--

佛系青年
浮遊散策

半桶水九十後,master of none。現職寫稿小薯,翻工寫字,放工寫字。善忘是我沒有的智慧。