《高雄新生活:「吓,你去台灣唔怕打仗咩?」》

史兄
環球地方誌
Published in
16 min readNov 23, 2022

--

1. 未出發去台灣,喺香港被問得最多嘅係:

「吓,你去台灣唔怕打仗咩?」

我同你講:「一秒都冇怕過。」

之前冇,嚟咗咁耐冇,我亦相信以後都唔驚。

現代嚟講,冇兩個國家嘅戰爭,只牽涉嗰兩個國家。最終一定係勢力、聯盟之間嘅對抗。一邊文明國家sssssss,另一邊就俄羅斯北韓伊朗中国加埋啲窮撚國家,其實邊有得打。你睇下俄羅斯打烏克蘭輸到九個一皮……與其要用武力侵佔,倒不如搵駭客駭咗台灣啲發電廠等佢日日大停電,令佢經濟終生癱瘓,簡單慳錢又有效。

我更希望共產黨聽日就出兵打過嚟,幾日甚至幾個鐘有賽果,大家往後三幾十年唔使再講「中共有機會攻打台灣」。而家啲大陸佬日日用把口打飛機,霸住新聞啲時間。

前排美國議長佩洛西嚟台灣,好大件事咁。所有發訊息問我嘅,清一式香港朋友,遠到喺荷蘭嘅表哥,平時幾乎唔聯絡,佢居然煞有介事同我講開戰嗰陣可以去荷蘭投靠佢(希望佢知道荷蘭並唔係喺高雄隔離,係要搭飛機去嘅);喺台灣嘅朋友,好多根本 don’t give a fuck。台灣整個政府、總統、主要政府官員,盡力維護主權,保家衛國。咩打仗啊、入侵啊,我呢類升斗市民唔想、亦唔需要操心,生活得自由自在,安枕無憂。

國家畀到安全同信心人民,人民自然可以安居樂業,發揮專長貢獻社會。某啲地方要時時刻刻擔心濫捕鳩告,零自由,食個飯又要打幾針又盛,終日活喺恐懼不安中,有錢又有咩用?仲有啊,如果台灣畀人打,你覺得身為中国一份子嘅香港可以獨善其身,唔畀人制裁?

相比打仗,我喺台灣怕停電同畀電單車撞傷多啲,前者試過、後者偶爾見到。

________________

2. 喺高雄生活十個月,無咩重大唔習慣、水土不服。唯一同香港最唔同,到今日仍然覺超級古怪嘅,係陸上交通

3. 高雄超級多電單車。好多好多好多好多,高雄市登記電單車200萬架(註),全市250萬人,扣咗細路後,即係平.均.每.人.一.架。如果你想要比較嚟拎啲感覺,香港有 700萬人、登記電單車 10萬架,平均 70個人先有一架。所以高雄真係好好好好多電單車。

而高雄市所有車(私家車、貨車、電單車),夾夾埋埋300萬架,電單車佔咗70%。我目測,99%電單車係綿羊仔,叫普通重型機車,烈火戰車、賽車類大型重型機車少見,大概一個星期見到一架。

台灣機車=香港電單車,台灣又有種嘢叫電動單車—真係用電嘅單車,為免混淆我以下就寫返香港用字「電單車」。至於普通重型、大型重型呢啲字眼,堅係好混淆。

--

--

史兄
環球地方誌

香港人,專以廣東話寫作,曾居高雄,現居英國。以最認真專業嘅態度,寫最無聊嘅文章。 擅寫通俗文化,又寫電影視評論動漫經濟台灣老香港。 小說《婚姻這種邪教》《辦公室七不思議事件》《史詩式愛情》、文章《澳牛的黃昏》《仆街磁石》《人情計算機》作者。​逢星期三新文章上架。https://linktr.ee/uncleshit