保留抗爭時嘅愛

Source: Internet

咁快另一年嘅多事之秋又過左。Mean精亦係香港人特性,喺社交媒體特別體現到(甚至有過之而無不及)。每過一段時間,又會有專頁話有香港人對英國文化唔尊重,唔好過來英國,又或者係話一早早喺英國生活嘅係藍嘅乜乜乜。

真係唔記得幾時香港變到二元分立,非友即敵。雖然唔係話要做中間超人,但都唔係一味覺得香港人世界最差,任何外國嘅野都好。仲記唔記得2019年關心過側邊嘅陌生同路人?或者係關心過您嘅陌生人?

以前亞媽教落,好嘅學,唔好就唔學。英國人對傳統嘅重視係我地要學既,例如英國人對英文文法執着係我地無既。我地以前會話人不擇手段形容人地做事手法差,今日我地叫一切方法都做「手段」,果啲不但而且雖然但是就變晒「那怕」,更甚者,成日「含」。連返工搭車時間都改左做「通勤時間」,我覺得其實個字好用左就無所謂,無分別貪新鮮就無謂。跟台灣中文係咪叫正宗先?不如跟返香港本土日常用開嘅中文啦,今日英聯邦用啲英文都同英國唔同啦

係咪所有英國野都好啲呢?記得以前係有線睇過一套電影叫《八兩金》,男主角(係男主角,無一)去左美國生活,都離唔開華人圈,生活又唔太如意,返到自己鄉下都要話自己美國生活好過鄉下,鄉下好差下。如果你係香港都有不滿(如果無,咁之前咁多年71出來吹吹風呀?),咁去到新地方不論係咪英國,你點會完全滿意呢?英國人都會唔鐘意首相卦,有唔滿意可以係建議同改善,咁先至係真正對英國有供獻。之前喺香港時常話要忠於自己就係咁。

香港人能屈能申,點會搵唔到自己生存空間呢?唔使改口日日話我好燃鐘意英國先可以喺英國生活格。況且BNO「自古以來」都係食兩家,邊度忽然來尊一。好似尼個舊聞:個男人比政府罰左錢係因為佢蒙左面唔比人面辨識鏡頭影到佢,係香港當然人人都話唔得啦,咁係英國發生你又會唔會覺得合理?早係香港條智慧燈柱爛左之前,英國巳經係咁。係咁的,英國人對私隱無香港人咁重視。所以話,好嘅學,唔好就唔學。

香港人就係乜都有得傾先會成功,咁有無需要咁mean先。2021年可摸耳比返啲愛出來開始新生活嘅香港人?希望2021年會見到英國更多有愛嘅香港人啦

多謝各位,英國異星人多左唔少LIKE,或多或少係因為本人改左個好名(自大中……),因為今年真係太忙無寫過野咁。