初夜

史兄
萬世經典
Published in
8 min readNov 24, 2012

--

你……仲記得自己的初夜嗎?

我好記得。

2001年3月3號,星期六,讀緊大學二年班。記得咁清楚,皆因嗰日係一個酒肉朋友嘅生日,我同當時女友會去佢嘅生日會──呢個女友就係傳說中嘅港女女友。生日會喺尖沙嘴廣東道糖朝附近間加州紅(而家梗係無咗啦,乜廣東道而家仲有正常香港人出沒㗎咩),晚上十一點。嚴格嚟講,都唔可以叫生日會,叫劈酒大會仲貼切,皆因無論係邊個生日或者有乜嘢喜慶,基本上都係同一班人做同一個動作,就係飲酒、猜枚同埋嘔。

點解我會鉅細無遺咁記得咁多嘢,我唔知。反正我腦袋仲記埋好多無謂嘢。

我嗰陣仲住喺重慶大廈。請收起你驚訝的眼神,合埋張開咗嘅口。重慶大廈除咗咖喱皇、咖喱王、咖喱帝王、咖喱皇帝、咖喱帝皇、新咖喱皇、印度咖喱皇、咖喱印度皇、好多賓館宿舍同138種國籍人士外,其實有好多土生土長嘅香港人(指黃皮膚嘅人)住。我係其中一個。

食完晚飯,八點幾,距離生日會仲有兩個鐘,同女朋友返咗屋企。我哋拍咗拖大半年,佢亦上過嚟我屋企唔只一次。女友拍過拖,亦唔係處女;不過我哋之前無搞過嘢(搞過嘢點使寫呢篇文呀),最多係打兩個茄輪,至盡係攬下,再頂多係伸隻手入去摸下咁,極其量只係大家互模咁。無口爆無射精無顏射無胸射無潮吹無肛交。對於一個中四暑假先學識打飛機嘅人嚟講,呢啲已經係行得好前、好邪惡嘅事。有拍過拖嘅同學之中,我應該係最遲破處嗰個。

好咧,上面用咗七百字交代無謂嘅嘢。

我無預謀喺嗰晚幫自己破處。因為唔係好知點開口,第一次係緊張啲。

「不如扑嘢?」好粗俗。

「請問你是否願意和我做愛?」好老土。

「行房吧?」同「行刑吧」有點相似……還是不好。

「一起交配?」一起森巴舞?交配活像低等禽獸等待繁殖。

更加重要係,我之前問過……不過畀佢一口拒絕咗。

奇怪嘅係,我畀佢拒絕嗰晚,明明係佢叫我買避孕套。買完又唔肯做,即係想點?分開嚟做,啲套要好似紅酒咁倒出嚟唔可以即刻飲,抖下氣先?諗咗好多年,諗到今日都唔明。

我當然有諗過,真正做愛嘅時候,應該用乜嘢花式。多得直樹舞子、小澤圓,我知道人類史上做愛最常用嘅招式有三招:傳教士(男上女下)、觀音坐蓮(女上男下) 同埋 老漢推車(唔明我都唔知點解畀你聽。咪老漢推車囉!考幼稚園嗰陣有問㗎喎!)。當年嘅日本鹹片比較純情同單調,所以招式並唔係咁多花款,角色扮演最癲只係去到金沢汶子扮學生妹,乜嘢龍舟掛鼓、企喺度扑、百人斬中出痴漢放尿屙屎夫目前感謝祭潮吹等等,係好後期日本人玩到無嘢好玩先發明。

三招,一二三。我諗第一次最起碼要用.晒.三.招,最好嚟幾個循環,跟住一晚射兩三次,完。

真係諗起都開心同興奮。

又講得遠咗。食完飯去咗我屋企。又未夠鐘,好撚眼瞓,於是我提議瞓陣。熄咗燈,我借啲意攬住佢,跟住做一般情侶會做嘅嘢:除衫、錫、除衫、錫、揸、錫、再除衫、揸、揸、錫、揸、錫、揸、錫,跟住我搞濕咗佢。搞咗好撚耐,連我都濕晒。

--

--

史兄
萬世經典

香港人,專以廣東話寫作,曾居高雄,現居英國。以最認真專業嘅態度,寫最無聊嘅文章。 擅寫通俗文化,又寫電影視評論動漫經濟台灣老香港。 小說《婚姻這種邪教》《辦公室七不思議事件》《史詩式愛情》、文章《澳牛的黃昏》《仆街磁石》《人情計算機》作者。​逢星期三新文章上架。https://linktr.ee/uncleshit