Wordle:一個唔識英文字都可以玩嘅遊戲

識邏輯同語言學就得喇。

奇啲 Kei4di1
藝文類聚

--

唔知大家最近有冇見過身邊啲朋友成日post啲噉嘅嘢落social media:

Wordle 214 3/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

一開始我都冇為意係咩嚟,然後過咗幾日,我日日都見到有人post呢堆神秘嘅嘢出嚟,就好奇google咗下呢個「Wordle」係乜東東嚟,結果我就入埋坑一份喇。

簡單嚟講,Wordle其實係個估英文生字嘅遊戲,佢每日會出一個字俾你估,每個字都會係五個英文字母,你會有六次機會。每撞一次,系統就會同你講你今次撞啱咗幾多。

佢個教學都好清晰,大家自己睇啦XD

可能因為我身邊都比較多鍾意語言嘅朋友,所以大家每日都會分享自己嘅成果。對我嚟講呢個遊戲最成功嘅地方,係佢嘅遊戲限制set得非常好,好到一個唔識英文嘅人如我都可以每日成功都撞得啱個字。

五個字母、六次機會。

呢個遊戲set死咗係五個字母、六次機會。如果你每次都試由唔同字母組成嘅字,去到第五次嘅時候,你已經試到25個字母。即係話,就算你只係白撞,你都有辦法搵到曬嗰五個字母係咩。

所以,就算我喺第一次撞嘅時候已經出到黃色甚至綠色,我第二次撞嘅時候,都係會撞一個五個字母都完全唔一樣嘅字。因為噉樣我先可以得到更多線索——無論係搵到更多啱用嘅字母,定係排除更多唔啱用嘅字母。

「DAILY」同「HOUSE」係我每次開個新嘅生字都會第一時間試嘅字。原因有三個:首先呢兩個生字並冇任何重複嘅字母;其次佢哋包括曬英文六個響音(vowels)字母:A E I O U——仲有可以做響音嘅「Y」;最後就係剩低唔係響音嘅字——即係輔音(consonants)都係一啲常用嘅英文字母:D H S L。試完呢十個字,基本上至少都會有幾個黃色,好彩啲嘅已經會收獲到一啲綠色。

除非我頭兩round已經搵曬嗰五個字母出嚟,如果唔係我都會唔太理啲排列組合,而係試多啲唔同嘅字母,排除更多干擾。

呢個網唔係每日一字嗰個wordle嚟,而係可以無限玩嘅wordle unlimited,大家唔駛擔心劇透。

好似上面呢題噉,我喺試過「daily」同「house」之後,之後我就視乎情況會試下啲「gr」、「br」、「pr」開頭嘅字,好好彩地我喺第三個attempt之後已經搵曬五…

--

--