禁書重生:邊個國家最沉迷上社交網?

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學
Published in
6 min readJul 18, 2020

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch

寫在前面:是咁的,早排我在Facebook Page 寫咗篇文,開頭仲話擺明挑戰言論自由底線—結果真係成功挑戰,手術成功病人死亡。結果我出完篇文,Facebook話我篇文係hate speech,違反守則。將我個戶口停咗24小時,下次再犯就3日。唔知係有人檢舉,定中咗某啲禁語。

其實停用24小時都未係最絶,最絶係,我之後Facebook Page嘅Reach都大跌!問過熟呢行嘅朋友,都話係會咁的。而其他人亦話少咗見我嘅post,我粗略計,平均Post Reach,跌咗15–30%不等,視乎你點計(因為出事前有幾個post特別爆紅)

咁我在Facebook Page有告急下,叫大家將來幫手谷返個reach上去。但一個意外發現就係:好多人都冇睇到嗰篇嘢!而好多人都想睇返!果然係好似禁書咁,越禁就越多人睇

咁我呢啲以呃like 為食飯嘅人,當然聽從讀者意見。就貼多次。但真係唔敢在Facebook Page貼了。Facebook Page 只會貼張圖,全文如下,一字不改。再一次多謝各位讀者。

[天地良心,睇到呢個圖,你有乜結論?]呢個唔係考智力考常識考分析能力。其實係測試你有幾虛偽。

TLDR :冇呀,千幾字都要TLDR?返菲律賓啦

1. 友版飛田新地嘅版主,近期做得幾好,我都替佢高興。留意佢介紹自己,話擺明政治不正確,好冒犯,測試言論自由底線。事實亦係咁。你見好多人嘅所謂「守護言論自由」,係守護自己同意嘅言論。但正如友版嘅Banner所寫,Freedom of speech doesn’t protect speech you like; it protects speech you don’t like。If you’re not going to offend anyone, you don’t need protection

2. 寫咗咁大段,就梗係要offend 人啦。看官,睇到呢個圖,問良心,你諗到嘅係乜?唔好講大話喎。

3. 我睇到嘅,就係:上得Facebook 越多越腦殘。或者直接啲:低等民族先不停上Social Media如果你唔係得到呢個結論嘅,唔知你係虛偽,定真係智者啦。

4. 其實舊文都寫過,之前做嘅統計,講國民上網時間。一樣見到,上得最多,咩人?菲律賓人咯。最少嘅?日本人德國人咯!拿,仲唔係上網時間同國民質素成反比!

5. 舊文我都有寫,有咩國家上網時間在前列?印尼,阿聯酋(冇得上鹹網都咁熱心?),新加坡,馬來西亞,印度星,台灣仔,全撚部都係腦殘的!榜未嘅,除咗日本,仲有法蘭西,德意志,高質民族。至於你祖國英格蘭,「同大陸差唔多」,難兄難弟,唔好分咁細,仲有加拿大都差不多,都係少過平均。美國呢?就比歐洲日本大陸更腦殘,但好過啲印尼仔賓仔嘅

6. 我大香港?梗係冇得同優質大和人或者阿利安日耳曼人比,但少過美國!又少過全球平均,夠架啦。最重要係乜?係少過新加坡!

7. 真實原因,我都唔係好知。可能真係上網平。固然有啲落後啲國家,上網費可能貴過發達國家。但始終整體都係平,而且越嚟越平,亦越嚟越多係任用。你日日碌電話,畀到盡咪一個月一千幾百。你係日本人食餐Omakase就一人幾千了。亦都可能係,冇乜其他嘢好做。「其實啲賓佬印尼佬除咗扑嘢仲有乜做?」

8. 而你見到,上篇文個圖,同呢個圖,差不多係一樣的。用最多時間上社交網嘅人,咪就係上網最多嘅人。畢竟上網唔係上社交網,唔通上網聽埃汾講嘢咩!(又,係咪都係社交網?)。你見菲律賓人,兩樣嘢都係用最多時間。優秀日本人就兩樣嘢都最少時間

9. 不過,兩個榜有唯一唔同。美國人上網時間多過中國人,但中國人上社交網就時間多過美國人。咁當然任你演繹。你大可以話上社交網就腦殘,美國人上網就冇中國人咁腦殘,隨你。反正如果結果掉轉,你就可以話中國人閂埋自己打飛機唔睇其他人嘅世界,大陸民族性。任你。

10. 當然,你可以話,同收入有關,同人均GDP有關。之不過,你好難解釋,明明美國人均GDP就高過德國日本英國,但點解美國人上咁多社交網?留意上嘅時間同中國人差不多,但美國人均GDP係中國幾倍!所以我都係覺得,低等民族先不停上Social Media

11. 最後補充,如果埃汾係一個國家,一定勁過啲賓仔!兩個榜都係。嘻。

12. 上得多網,係咪真係會腦殘呢?可能都係。但我更相信個問題係,而家太多腦殘嘅人都可以上網。喂大佬,渣車都要考牌啦,日本劏雞泡魚都要學七年師啦點解上網唔使考牌?至少都要測智商。投票都係。

多謝你睇晒,如果未係我Facebook Page讀者嘅,可以支持下。但重貼一次:

如果靠Facebook派畀你,肯定會見少咗我啲文。所以你應該做嘅嘢,係得閒冇嘢做,坐車又好開會又好大便又好,就主動碌入嚟睇。同埋設定為See First (本Page張熊仔相下面,Following嗰格入面有得揀)。咁之後見到有post又覺得唔係十分非常差嘅,like 下share 下,積少成多,積勞成蘇呀。

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.