Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學
Published in
4 min readJul 15, 2018

--

[綠茶加威士忌,紅酒溝雪碧]人生苦短,乜都試下。葡萄酒加冰,why not?

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

葡萄酒當然有飲凍的,最入門嘅講法紅酒室溫飲,白酒凍飲。當然亦有品酒人覺得低能,「人地室溫講法國室溫,唔係香港呢啲熱能死人嘅地方」。但即係一般嚟講啲冇乜品味又唔想出醜嘅(例如我)就係咁上下。

正如細細個睇梅艷芳同周潤發套《公子多情》,呀梅姐改做大陸仔發哥都係教佢紅酒配紅肉白酒配白肉,發哥就問佢咁老虎肉係紅肉的白肉(而我當年仲未賤到識得回一句:白虎咪白肉)。

凈係張圖都畀個讚啦

咁但,後來,再大個啲,又土豪啲,不愁溝唔到女時,就fuck that 啦。The first rule is forget all rule.應該同我食過下西餐(有時中餐都得)嘅都知我其實唔多飲紅酒,偏好白酒,Riesling或者Sauvignon blanc。再唔係都Rosé得。當然亦有個偏見(定只係我嘅偏見)話女人先飲Rosé,正如聽講女人先會食卡碧,女人先會食薄荷煙 — 而好似冇乜見女人食 Camel或者總督煙。

有相為證,去到克羅地亞都飲Rosé

咁所以,變成厚顏無恥後,我就試過無數咁多次(其實差不多次次)食牛扒飲白酒,從冇見過有侍應有白眼(人哋背後笑你咋低能仔),亦都唔見得有女覺得呢條友不知所謂(人哋唔出聲咋低能仔)

講返,以上如有大錯都請見諒,其實酒色財氣呢啲嘢我都唔啱。我主要都係睇下書睇下文譯下嘢推廣下閱讀風氣咁。唔係咩?

萄葡酒加冰,就梗係落地獄啦,我應該冇見過有人做咁嘅嘢,大陸都冇見過。(至於咩雪裡紅嘅紅酒溝雪碧七喜就見得多,正如綠茶威士忌都仲好常見)。應稍有常識都知一係雪凍支酒佢,一係冰桶,巴閉啲嘅咪酒櫃。就真係冇人整兩粒冰落杯葡萄酒度的,白酒都唔會,紅酒更唔會。威士忌係反而會的(雖然我都唔興)

原因好簡單啫,正統講法就係威士忌加冰OK,因為冰會令到個味更加有層次(唔識形容,你飲一次就知),但葡萄酒冇呢回事。而當然啦,你朋友會覺得你完全係暴殄天物,特別如果係法國佬直頭會叫你落地獄。

不過本文作者就話,有何不可呢?啲咩葡萄酒規矩是低能的。生命苦短,自己鍾意做咪做咯,理撚得人丫(按:下次記住食西餐搵把牛油刀劏開個麵包兩邊然後塞舊牛油落去,或者拎去浸羅宋湯食,我成日都留意有冇人做呢啲嘢)

囡囡示範如何在高檔餐廳食包。陳嵐舒喎,夠高啦。

作者話當你試過後,發現其實幾多好處。首先係你可以飲耐啲,因為一路有補充水份唔會脫水。特別係當你在戶外(例如婚禮)時,杯酒亦都清涼好飲啲。而啲冰塊塔利班都開始要收皮:而家連「毛澤東」Moet and Chandon都推出啲特別for畀你加冰飲嘅香檳(係喎,頭先都唔記得講香檳,香檳當然凍飲,但亦冇人加冰的,況且個杯……你想好似凍奶茶咁加?)。

總之,自己過癮就得,我有我自由,理Q你感受。飲酒係為自己開心,唔係討好其他人。

不過作者不忘提醒,如果係做客人嘅,就梗係問咗主人家先啦。即係人地拎支82 Lafite 出嚟你加冰飲嘅,就唔好怪主人家搵酒樽扑你。

講時講,其實我見有不少鬼佬都推崇綠茶加威士忌

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.