中環遊戲(48)

What happens in Vegas, stays in Vegas

IF
사랑하다

--

圖:高原萬里 ©

非會員閱讀Link

Daehwa俾咁多錢(我嘅機票、酒店、三餐,仲有P fee)叫我去Las Vegas出席CES,所為何事?

坦白講,其實我過去,真係幫唔到啲乜。

咁又唔係話乜都冇做過。我都安排咗兩隻1 on 1俾阿崔、又pitch咗幾段soundbite俾Patricia;要計ROI,佢哋條數一定喺返度。講到尾我都係專業嘅公關,呃飯食嘅行為,並唔係好符合本人嘅專業手則。

問題係,其實呢啲嘢,唔需要親身去Vegas,我喺香港都整到俾佢。佢哋如果真係咁想搵個跟班陪出陪入,我可以叫Jessica或者charlotte過嚟,其實作用一樣,毋須搵到我咁貴嘅人嚟陪笑。

我之所以有得開公數去旅行,完全係因為「辦公室政治」呢五個字。

大家有冇睇過電影《Margin Call》?當投行準備作出史無前例嘅「洗倉」行動時,佢哋點對已經「落鑊」嘅重臣?俾超高嘅時薪、額外花紅、並且軟硬兼施咁要佢哋乖乖哋喺公司會議室坐到收市為止。所為何事?係唔係放佢哋出去就一定會爆大鑊?

非也,此為鬼佬政商界非常流行嘅術語:No loose ends,即係「免除後患」、「無後顧之憂」。將我帶喺身邊嘅道理亦都一樣 — 就算佢用我唔著,都起碼唔會俾對手(阿都)有利用我嘅機會。我可以跟住佢行行企企、飲飲食食,但絕對唔可以變成對手手上嘅一件工具。爆唔爆鑊都係其次,但就唔可以俾佢有爆鑊嘅機會。

更何況,條數都係阿公錢,不使白不使。辦公室政治同政治最接近嘅一點,就係大家都要大量嘅冤枉錢去推動。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

雖然Medium已經改制一段時間,但呢度嘅拍手都可以幫到我將我嘅文字傳得更遠,希望大家都唔好吝嗇掌聲;感謝大家對文字創作人嘅支持。同時亦歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。仲有,希望有用Matters嘅讀者可以follow返我:https://matters.news/@herrfungP.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │