中環遊戲(49)

請柬一出怎抵擋

IF
사랑하다

--

圖:高原萬里 ©

非會員閱讀Link

如果你問我,喺男女關係嘅世界裏面,有乜嘢比造愛更有趣的話,我會答你:我同Cindy喺Vegas最後一日、同埋返香港嗰程機呢種曖昧關係。

做咗咁多年人、溝咗咁多女,喺床上面玩得嘅嘢(甚至唔玩得嘅嘢),真係冇乜未試過。無論講到點天花龍鳳都好,講到尾都係為咗嗰幾秒嘅高潮。當你釋放完蛋白質之後,你會發現,其實無論你點努力,你嘅高潮都唔會走得出嗰個框框同嗰幾秒(邊個同我講你有幾分鐘高潮嘅,麻煩你拍套片擺上youtube同大家分享吓)。耍咁大套拳,其實只不過係場興奮啲嘅帶氧運動。

但係呢種曖昧關係就唔同。似實還虛、似有還無;有餘韻、甚至有種初戀嘅感覺,而且仲唔係兩嘢玩完。最重要係:我哋冇做任何越軌嘅嘢,完全冇犯規,你就算慢鏡重播都吹唔到我越位。但係心靈上、感情上非常滿足,我相信Cindy都係。

不過,幾滿足幾興奮都好,到此為止喇。因為trip出完,我又要返回人間「阿修羅場」,繼續「阿鼻叫喚」。(認字特警們:「阿修羅場」我冇打多咗個阿字,原文係韓文嚟㗎。)

喺傳統上,一個公關公司老闆喺一二月份有啲乜嘢要做呢?

答案:飲飲食食。因為,呢個係年夜飯/春茗嘅季節。各位,請清空身體內多餘嘅膽固醇、三酸甘油酯同脂肪,喪食月即將展開!

唔知會唔會有一日有數據,話俾大家知,一年有幾多中小企老闆食春茗食到中風呢?

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

雖然Medium已經改制一段時間,但呢度嘅拍手都可以幫到我將我嘅文字傳得更遠,希望大家都唔好吝嗇掌聲;感謝大家對文字創作人嘅支持。同時亦歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。仲有,希望有用Matters嘅讀者可以follow返我:https://matters.news/@herrfungP.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │