沒有縫紉的 Haute Couture( 67 )

在我心裏萬千鬱結 孤寂苦苦相追

IF
사랑하다
Jul 7, 2024

--

作為一件 PR and Marketing 嘅 old seafood,我人生第一個有份負責嘅 event,竟然係個喪禮 — 我深愛女人嘅喪禮。有時候,我對呢種黑色幽默嘅討厭程度,令我懷疑世上滿天神佛( if ever exist ),究竟對蒼生有冇半點憐憫……

星期六上午,木下大宅。

聽日就係澄夏嘅喪禮,今日開始,木下大宅有好多工作人員忙緊做準備。

喺巴黎嘅時候,我哋已經商量好喪禮嘅規模,並且決定由 Doris 全權負責。Doris 係 Marie-Agnès 間 event management 公司嘅 GM,佢一聲號令,全公司立即著手處理呢個 mission impossible。喺我後來做公關嘅日子,要由零開始搞任何 event,最快都要兩個星期;Doris 嘅人只有幾日時間處理成件事。

喪禮分三部分舉行,部分人已經係小鎮教堂佈置,五百朵白玫瑰會喺今日稍後時份運抵教堂。聽日完成彌撒後,澄夏嘅靈柩會由馬車拉返嚟大宅落葬。喪禮第二部分係葬禮,仵工由琴日開始已經喺木下大宅墓園準備。葬禮之後,喺大宅花園同地下大廳將會有個類似 「 解穢酒 」 嘅小型宴會 — 呢部分並唔係意大利傳統,比較似國際慣例。因此 Doris 嘅工作人員亦要佈置樓下大廳,同埋準備食物。

呢一刻,多情喺樓上陪彌生試緊喪服。而我就喺飯廳對住齋藤,兩個男人每人揸住支煙但不發一言。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

《 今天我非常寂寞 》 係溫拿喺 1975 年電影 《 大家樂 》 嘅插曲,黃霑包辦曲詞,鍾鎮濤主唱,收錄係 1977 年嘅 《 多多寶麗多第二集/面懵心精 》 大碟。後來鍾鎮濤喺 1987 年重唱,重新編曲同刪除部分歌詞,成為 《 今天我非常寂寞 1987 》 。嚴格嚟講,呢首歌要到 1987 年翻唱先開始走紅。

今天我滿懷寂寞 今天我滿懷空虛
在我心裏萬千鬱結 孤寂苦苦相追

驅不散心頭寂寞 趕不去心內空虛
難理心緒 難解心中結 苦悶似影長隨

昔日相聚歡笑 共對無掛無慮
他朝一旦別去 那日再會再聚

*空有衷情萬丈 空有關懷千句
無語相看 無聲相對 今日我心裏有淚

昔日相聚歡笑 共對無掛無慮
他朝一旦別去 那日再會再聚*

歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush、同埋 subscribe 我嘅 stories,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。大家亦可以喺 Patreon follow 返我: https://www.patreon.com/herrfung

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │