沒有縫紉的 Haute Couture( 68 )

忘記你 但仍然想起 愈想起 更加難入寐

IF
사랑하다
Jul 14, 2024

--

一月十六日,no,一月十七日…… 是但啦!總之半夜三更啦!

彌生個傻婆半夜三更 call 我去佢屋企,我著住睡衣飛車去搵佢,仲以為有乜事,點知佢開心到好似中咗獎咁,話我聽佢識咗個識咗好耐嘅男人…… 我問佢識咗好耐又點再識過呀?佢話之前成日見、但冇機會認識喎……

“ Hi,咁啱嘅?溫書呀? ” 佢就係咁鍾意發呢啲童話夢嘅女人……

佢俾咗嗰男人以前張相我睇,唓!我仲以為係咩靚仔咁巴閉,原來又係啲四平八穩乖仔樣,留咗一把完全唔襯嘅長頭髮。不過相裏面個韓國妹幾靚,佢要溝呢條仔,先要好好招呼呢條女。

睇嚟佢好冧條仔,仲問我,可以點樣 approach 呢個男人,我教佢 sous vide 佢,不過…… 我總係覺得彌生會係俾人 sous vide 嗰個……

點都好啦,佢肯放低 Enzo 個仆街就得!呢個男人都算做咗件好事!

我?少少呷醋總有嘅,不過…… 鬼叫我同佢都鍾意男人咩,算啦……

同日夜晚、星期二凌晨。

我對傳統習俗唔熟,所以唔知澄夏究竟係琴日定係今日頭七。細個嗰陣阿爺啊嫲頭七回魂,老豆老母好早就趕晒我哋入房瞓、佢哋自己都柄埋喺房。我諗如果我喺廳等吓的話,可能會見到回魂返嚟嘅澄夏……

於是,趁多情同彌生都瞓咗,自己一個喺廚房地下擺咗少少祭品,然後飲住酒等佢 — 我當然有預埋佢嗰份。

唔好問我點解澄夏回魂會嚟我屋企,唔關你哋事。

「 澄澄…… 」我對住佢張相自斟自任兼自言自語。「 如果你返咗嚟的話,可唔可以對我現一現身? 」

下晝寫嗰六個字,trigger 晒我所有對澄夏嘅思念;呢一刻,我腦海充滿佢嘅畫面。我見到我哋第一次喺巴黎單獨外出嘅畫面,我見到我哋喺米蘭野餐嘅畫面,我見到我哋喺 Ams 漫步嘅畫面,我見到我哋喺蒙地卡羅淋雨嘅畫面,我見到我哋喺馬賽舊港海邊嘅畫面,我見到我哋喺 Nice 海灘嘅畫面;我見到我哋呢半年嘅每一點、每一滴……

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

《 怎麼捨得你 》 係張學友喺 1997 年推出嘅 《 不老的傳說 》 專輯其中一首受歡迎歌曲,黃國倫作曲、潘源良作詞。 《 怎麼捨得你 》 同時亦係音樂劇 《 雪狼湖 》 當中嘅歌曲。

原本呢篇小說嘅歌曲並唔係 《 怎麼捨得你 》 ,但當我埋首筆耕時,腦海不斷湧現呢首歌嘅音樂同歌詞,仲有音樂劇中胡狼、寧靜雪同寧玉鳳嘅關係同片段,所以順理成章改用呢首歌曲。

紅笑臉 紅裙 紅絲巾
白紙般 坦率 還天真
一對眼 水晶般吸引
流轉的舞步 像浮雲

忘記你 但仍然想起
愈想起 更加難入寐
緊抱你 抱緊的只得空氣
明知得不到你 何必再要記起

*一絲絲 一點點 燒毀憶記
一幅幅 一聲聲 又復燃起
怎麼捨得你
任由我 腸斷至死
戀一生 差一些 不可一起
祇一心 等一天 日月如飛
卻等不到你
願忘記 又想起你

情與愛 是無從更改
未更改 卻因何分開
失去你 才明白未可捨棄
但始終祝福你 寧願我這田地*

歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush、同埋 subscribe 我嘅 stories,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。大家亦可以喺 Patreon follow 返我: https://www.patreon.com/herrfung

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │