沒有縫紉的 Haute Couture( 69 )

難分醉醒 玩世就容易

IF
사랑하다
Jul 21, 2024

--

發現新大陸!第一晚喺蒙地卡羅過夜,個傻佬竟然攬住我瞓咗一晚,但係冇搞我喎!啲仆街就算瞓隔籬房半夜三更都借頭借路入我房啦,佢竟然好溫柔咁攬住我一晚乜都冇做……

喺佢懷內,我感覺好舒服,舒服到好想好好瞓一覺,但又唔捨得咁快瞓著。家姐成日同我講,俾佢攬住係最舒服嘅事情,我諗我開始明白點解。

如果俾我早啲識佢咪好囉!佢哋認識嗰晚,原本我都會去㗎,不過之前一晚同 Angelica 飲大咗頭痛唔想去之嘛…… 早知就去啦,話唔定我識佢在先呢!

不過都係唔好咁貪心,咁樣已經好足夠。我之前嘅經歷…… 我怕我唔可以好好咁愛一個人……

而家咁咪幾開心!係咪?!

搬去澄夏屋企之後一個星期,我除咗返工、同 weekend 返去陪多情同彌生之外,其餘嘅時間,都喺佢屋企詳讀佢嘅日記。

令我稍為覺得意外嘅係,原來澄夏非常鍾意寫日記。雖然佢唔係每日事無大小都寫低,但大部份日子,佢都會記低一啲事情。佢大部分日記都係以英文寫,夾雜少量日文。澄夏嘅日記不斷引證呢個女人粗中帶幼細嘅性格;首先我覺得有趣嘅係,原來佢好鍾意畫公仔。日記部分內容,佢竟然加上插圖記載。佢嘅畫功唔算得上幼細,但就非常可愛。

澄夏並唔係鍾意扮 cute 嘅人,但佢嘅日記就充滿咗佢其實好 cute 嘅證據。喺我、彌生同多情有關嘅篇幅中,佢好多時用一隻伸脷嘅狗仔代表佢家姐、一隻大眼貓代表佢個妹;而我就係一個 bear 頭 — 又一個女人當我係啤……

奇怪嘅係,佢從來冇喺日記叫我雞仔(Chicken Little)。

畫公仔雖然可愛,但澄夏嘅日記並唔太可愛 — 應該係話,佢早年嘅日記,其實係個恐怖故事……

喺蒙地卡羅嘅日子,佢已經大約講咗佢嘅故事我聽;而我從彌生口中知道嘅嘢,亦為佢補完咗整個畫面 — 我以為係。當我以為自己對佢已經相當了解,但原來只不過係 big picture;佢所面對過嘅細節,並非一般人、特別係愛佢嘅人所能承受……

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

《 忘盡心中情 》 ,TVB 電視劇 《 蘇乞兒 》 主題曲,葉振棠主唱,1982 年煇黃作品。呢首歌可能係煇黃作品中最好嘅一首。

記得當年馮家兩位老爺,即係我阿爺同我老豆都好鍾意呢首歌。特別係阿爺,佢對粵語流行曲嘅詞嘴嚼得非常細心,當年佢學生鄧偉雄嘅作品就曾經俾佢批評 「 拋錯書包 」 。兩位馮生嘅讚譽令我都有留意呢首歌,只可惜,年輕嘅我一直未能體會歌詞箇中意思。直到接近卅歲,我先知道呢啲就係人生嘅無奈;所謂豁達,只不過係被無奈填滿人生後嘅放棄態度。

冇獎問答比賽:首歌究竟講緊澄夏定講緊我?

忘盡心中情 遺下愛與痴
任笑聲送走舊愁 讓美酒洗清前事
四海家鄉是 何地我懶知
順意趨寸心自如 任腳走尺軀隨遇

*難分醉醒 玩世就容易
始終勝負只有天知
披散頭髮獨自行 得失唯我事

昨天種種夢 難望再有詩
就與他永久別離 未去想那非和是*

未記起 從前名字

歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush、同埋 subscribe 我嘅 stories,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。大家亦可以喺 Patreon follow 返我: https://www.patreon.com/herrfung

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │