沒有縫紉的 Haute Couture( 70 )

曾經藏著的愛情 卻不敢承認

IF
사랑하다
Jul 28, 2024

--

有時候,人總係鍾意做啲莫名其妙嘅嘢。

點解我要上澄夏屋企瞓?點解我要細閱佢嘅日記?點解我要飲酒兼嗦嘢?其實即使心情低落同非常掛念佢,我都仲有好多方法可以悼念佢。點解我偏偏要選擇最自虐嘅方式?

老實講,唔知。我就係咁莫名其妙兼鍾意自虐;而且,世界上唔係每件事都有解釋。

只不過,喺當時卅年多少少嘅人生裏面,呢次亦係首次我自虐之後、面對自己唔可以繼續承受落去嘅困境。自作孽、不可活;Lolly Jean 就係我呢啲……

承上文凌晨時份。

我必需強調,喺正常狀態嘅我,就算面對生離死別,亦未必會萌生自殺念頭 — 倒唔係有咩強大意志,只不過條命夠賤,唔應該遇嘅嘢遇得太多,感覺開始麻木。

只不過,呢一刻我非常需要停止目前嘅感覺,我唔想再痛落去……

我承認,當我 short 起上嚟做嘅嘢絕對唔可以用常理衡量。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

《 別了秋天 》 ,呂方 1987 年作品,亦係電影 《 秋天的童話 》 主題曲;盧冠廷作曲、陳少琪/俞琤填詞。

呢隻歌好好聽,呂方當年嘅歌一般都好聽。但就算你未聽過隻歌, 《 秋天的童話 》 呢套經典冇可能未睇過。

人生 聚散似平常 誰能預料
但我卻難忘往昔分秒
與妳 曾留下的歡笑

*情感 是滿載痛苦與奧妙
又再次停留呆望這錶
可惜妳今天已別去了

**曾經藏著的愛情 卻不敢承認
如今問誰來做證 只得風聲冷冷的呼應* **

人生 是變化無常 誰能預料
望再次尋回我心所愛
可惜那秋天已別去了

歡迎大家加入我嘅《IF 文章 PUSH》channel:https://t.me/ifpush、同埋 subscribe 我嘅 stories,咁樣大家就可以以最快嘅速度、獲得我嘅文章更新推送;感謝大家嘅支持。大家亦可以喺 Patreon follow 返我: https://www.patreon.com/herrfung

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │