當首爾仍是叫漢城的那些年(卅壹)

IF
사랑하다
Published in
Mar 29, 2018

--

圖:Tobyhk ©

星期日晚上,宿舍。

就算我仲未做得出任何決定,我覺得都有必要同Colette交代一下,究竟發生緊乜事。當日我同Chloe講我有女朋友,今日我都要同Colette講,我識咗Chloe。

晚飯後,我決定係時候同Colette真情對話。

喺呢個時候,手機響起,我以為係Chloe,點知係Colette嘅SMS:「1」

呢個係我哋嘅約定,「1」即係我哋口中嘅DEFCON 1,代表有緊要事搵對方,盡快上ICQ。

究竟Colette有乜緊要事呢?

我去到網吧,打開ICQ,Colette已經上咗嚟;我哋打個招呼之後,佢入正題:

「我period遲咗成三個星期仲未嚟。」

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │