當首爾仍是叫漢城的那些年(卅)

IF
사랑하다
Published in
Mar 26, 2018

--

圖:Tobyhk ©

五日驚心動魄嘅秋夕長假期終於完結。

即係咁,「驚心動魄」呢四個字,其實只係適合形容我目前嘅處境;如果我唔係因為有個分咗手嘅女朋友的話,咁呢五日假期,就應該係一個值得開心嘅假期。

「係囉,你都識講分咗手咯,咁仲有咩好煩呢?」

乜你真係覺得我哋分咗手咩?

兩個女人,一個同我講:「我哋分咗手㗎喇,不過你係屬於我嘅。」

另外一個,我同佢講我有女朋友,佢身體力行咁答我:「係咩?碰!」(有冇睇黃子華嘅《秋前算賬》?)

家陣你兩位喺咪夾埋玩我呢吓?

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │