當首爾仍是叫漢城的那些年(陸拾伍)

你的名字 我的姓氏

IF
사랑하다

--

圖:Tobyhk ©

我個姐姐終於嫁咗喇。

雖然佢哋兩個為咗慳錢買樓,冇去蜜月;但係嫁咗就係嫁咗,我哋唔使再個個weekend煩佢哋結婚嘅嘢;一對小書僮終於可以唞吓。

我一直以為,喺美恩同Ricky嘅婚禮之後,我同Chloe就可以放低呢幾個月所有有關「結婚」嘅嘢,好好休息一吓。九月初,漢城開始轉涼,又係我哋開始郊遊四圍去嘅日子。

但係,喺美恩婚禮嘅尾聲部份,我的起心肝向Chloe求婚,而個傻妹又應承嫁俾我;咁成件事又唔同晒喇。

即係點?

即係我同Chloe仲有排要圍住「結婚」呢個topic𠱁𠱁轉。

點都好,我結婚喇!

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,但唔會係全部,我會盡量維持喺一個月三幾篇嘅members only文章,等免費用戶都有機會去選擇睇我嘅嘢(非會員每個月有三篇quota)。不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!
P.S. 手掌最多拍50下,都唔使另外俾錢嘅;希望大家唔好咁Facebook,拍多幾下鼓勵吓,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │