胃痛慘過大病

滯 > 脹 > 痛 > 抽筋一氣呵成

IF
사랑하다

--

非會員閱讀 link

上星期五係近期少有嘅極端黑仔日子,除咗收到朋友嘅死訊之外,嗰日我好多年冇發作嘅胃痛突然返嚟探我。以為食咗藥會好啲,點知完全唔止痛不特止,痛痛吓仲變成胃抽筋……

我好怕臨近週末先嚟病,除咗因為 weekend 冇醫生睇、我又唔想打 116117 叫醫生上門打止痛針之外,最大嘅原因,係我一星期只有星期五六先會食「正常餐」(其餘時間我食高蛋白冇乜澱粉嘅「齋餐」),咁啱呢個 weekend Winnie 買咗一打 KFC……我睇住佢同隻貓食家鄉雞、自己一個聞住滿屋雞味痛到典地……

我個人嘅最大弱點,係病痛 — 我唔係好忍得身體疼痛嘅人,一旦病痛發作、特別係痛症,我正常嘅忍耐力同耐性就會冇晒,脾氣會變得一發不可收拾。其實唔係我專登發少爺脾氣,只係每次身體出現痛症都會係咁,好似自然現象。

呢啲嘢,身邊嘅人當然會首當其衝受影響。第一個係 Winnie,第二個係同我有頻密接觸(每日半公半私 KaTalk 溝通)嘅四次元韓國朋友。

「你今日唔舒服呀?」敏感嘅韓國朋友,可能已經感覺到有啲唔妥。

「我胃痛得好犀利,」我有氣冇力咁答佢。「痛到有啲想嘔咁……」

「係咪食滯咗?」佢問我。「篤中指得唔得?」(韓國秘方,同穴位有關,但唔係我呢個 case)

「唔係食滯,中指留返你自己篤……」我答佢。其實好人好姐嗰陣,我對佢會 nice 啲。

「有冇藥喺屋企?」佢再問我。

「有,但食咗都唔覺有效……」我望住排藥丸,完全唔知點解會咁。之前呢隻藥萬應萬靈,呢次連少少感覺都冇。

「呀!你有冇呢啲藥喺度?」佢講咗啲韓國成藥名。「XXX? YYY? ZZZ? 有冇呢類嘢喺屋企睇門口?」

「冇……」我垂死掙扎。「我十幾年冇返韓國,德國又點會有呢啲嘢……」

「咁呀……」佢突然靈機一觸。「不如我叫助手幫你買,然後寄俾你?」

「韓國寄嘢過嚟,就算 EMS 都要一個星期;」我冇佢咁好氣。「寄得嚟一係好返、一係死咗……」

「咁……」佢仲未肯放棄。「不如你試吓飲杯暖水,可能可以鎮痛喎!」

「你當我經痛咩……」我其實痛到唔想同佢再糾纏。

「咩呀,都係嗰度附近,隔籬左右可能都得呢……」幸好佢係演員唔係醫生,否則死得人多。「你試咗先啦!」

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │