《逆流大叔》沒有告訴你的中坑二三事

勵志?到你四十歲後再答我啦。

IF
사랑하다

--

想做大叔做到好似「孔劉大叔」咁型棍?你就撚想喇!夢都冇撚得你發呀!「孔劉?你七孔流血呀?死撚開啦老嘢!」

首先,呢篇文不含劇透,因為我連套戲都冇睇過。唔係唔想睇,只不過人在異鄉,好多理所當然嘅嘢,嚟到德國就連阿拉丁神燈都幫你唔到。

所以,其實我又做多次標題黨。因為我連套戲噏乜都唔知就先屈佢一繭,話佢冇告訴你。

然後,呢篇嘢講嘅係中坑之苦,同情緒病無關。講定先係因為費撚事睇啲閪人寫埋啲甚麼「在網絡或其他公共空間,無差別揭示自己有情緒病,那些人想得到甚麼回應?」嚟單單打打。係喇,我為咗一百幾十個paywall以外嘅claps詐癲納福喇,得未?盧海鵬試咪!

不過如果佢下一篇講「在網絡或其他公共空間,無差別揭示自己是個中坑大叔,那些人想得到甚麼回應?」的話,咁我都吹佢唔漲。所以我都係block鳩咗佢,冇眼屎乾淨盲。自欺欺人係喺呢冇乜符嘅情況之下嘅妙藥靈丹,逃避雖然可恥但好撚有用。

近期睇咗好幾篇關於《逆流大叔》嘅影評/感想,其實都寫得好好,起碼喺我呢個未睇過部戲嘅人眼中寫得唔錯;睇完啲文有去睇戲嘅衝動(我係個從來都唔怕劇透嘅人,有時甚至專登睇完劇透先入場睇戲,或者煲劇)。

只不過,如果你將電影比喻為香港嘅近況、喻意大家逆流而上嘅,我冇意見。但係,如果你認為睇完呢部戲,就會了解一個中年大叔嘅處境的話,朋友,你太年輕了。

「人到中年」呢家嘢,如果真係好似任何同類電影/電視劇形容咁嘅話,其實都唔係件壞事。

你可以話:「唓,講到咁恐怖,咁人哋啲真正嘅老人家咁又點呀?咪又係咁過日子!」你啱,但係一個人由中坑變成老坑,以退休年齡65歲嚟計,你起碼有廿幾年時間去接受現實。由年青到中坑,冇嗰喎;你一朝起身,發覺自己已經係大叔,咁就係㗎喇!

嚟嗰陣,你仲係事業上面衝緊,仲係忙到得閒死唔得閒病,仲上緊位,或者上咗位;總之,喺你毫無準備之下,boom!你已經係中坑喇。

幾時?唔知㗎喎!有啲人卅歲就光頭大肚腩,郭富城就五十歲都仲未算中年。咁容易講得埋就唔叫「中年危機」啦!如果我08年頭就話到你知,同年十月會有「金融危機」的話,呢啲就唔叫「危機」,叫「機遇」;你仲唔有錢借錢、有貨借貨咁做淡倉等派彩咩!

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │