關於《漢城》嘅最後幾句話

如無意外,我以後都唔會再講呢兩三年嘅事。

IF
사랑하다
Sep 1, 2018

--

圖:Tobyhk ©

不經不覺,接近九個月嘅時間,我終於完成咗《漢城》呢個大project。喺中歐時間星期四晚上11:59pm、亦即係最後一篇《漢城》後記出街前一分鐘,我仍然唔係好相信,我竟然可以完成呢個project。

的確,過去九個月嘅日子,係一段內外交困、不堪回首嘅日子。

當日,我喺一個神志唔係太清醒嘅情況下,開始寫《漢城》呢個故事。喺寫完Prelude、寫緊第一集嘅時候,我已經開始後悔。因為,當我回憶起,我同Chloe初相遇嘅情景嗰陣,我已經心痛得冇辦法再寫落去。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │