《阿媽上學去》點只C9喜劇咁簡單

識睇的話,一套師奶喜劇,其實唔會比開宗明義嘅專題劇/片嚟得膚淺。

IF
사랑하다

--

Courtesy: MBC

要寫《阿媽上學去》(앵그리 맘 /Angry Mom/憤怒的媽媽),就一定要寫金喜善。我好難相信,自己會有喺呢度寫金喜善嘅一日。

有睇過《漢城》嘅讀者都知,我同金喜善嘅「淵源」。小說以外嘅小故事:99年某日,我同Chloe真係喺狎鷗亭某cafe,撞到金喜善;兩位金小姐仲合照過。當時金喜善仲同Chloe開玩笑,問佢喺咪大邱人(金喜善原籍大邱),又叫佢「姐姐」。所以,我唔會唔鍾意金喜善。

我覺得我唔會喺呢度寫金喜善嘅原因,係因為佢除咗紅足咁多年之外,佢另外一樣喺韓國聞名嘅嘢,就係冇乜演技。咁多年來,金喜善係一個國際級明星、係CM女王、但從來都唔係一個演員。

唔信的話,你可以嘗試搵返99年好紅嘅《忽然情人》(토마토 /Tomato)同2006年嘅《再次微笑》(스마일 어게인 /Smile Again)比較一吓;你會發覺,佢真係可以事隔七年、演技無吋進。

但最近有兩套佢嘅劇,令我對佢改觀。一套係去年佢同金宣兒(即係《我係金三珣》嘅女主角)嘅《有品位的她》(품위있는 그녀 ;我會譯「優雅的她」或者「有品味的她」。而我不知道乜撚嘢係「有品位」,有品定有位?你同酒樓門口個知客好熟㗎?);另一套就係呢套《阿媽上學去》。

(開始劇透喇,劇透撚自便。)

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │