일 년째 (一年)

悼 金銀美 씨

IF
사랑하다

--

親愛嘅小美、내 아내:

呢封信雖然係寫俾你嘅,但同時地,亦都係一封公開信 — 喺㗎,而家好多人識你㗎喇!所以,麻煩你著返件靚衫、化好個妝、然後乖乖哋坐定、聽我訓話。

Colette同我講,話你同我分開之後,學咗十幾年中文;而之前我又教咗你咁多廣東話。我諗,你應該應付得到呢封信嘅文字。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │