Blog嘢

從Xanga到Medium,我的失敗歷程。

IF
사랑하다

--

先講個爛笑話。

是咁的,喺某年某月,我幫某商會,喺一個海港得一個嘅商場搞咗個launch event。當日event嘅其中一個環節叫「Blog Blog齋」;顧名思義,係請咗班blogger分享blogging心得嘅環節。

喺寫MC稿嗰陣,同事們已經盡量避重就輕,唔將個「blog」字同個「扑」字扯埋一齊。Event當日,個女MC介紹呢個環節嗰陣,佢第一句就同我爆肚直出:

「跟住落嚟呢個環節叫做『Blog Blog齋』,唔係扑嘢個扑喎!」

佢講完後,我從來未見過呢個商場,可以靜成咁;之前一晚凌晨一點set場嗰陣都冇咁靜。

鳩噏完畢;入正題。

作為一個揸筆搵食十八年嘅old seafood,咁多年嚟,我唔係冇諗過,自己寫啲嘢,然後一夜成名,以後唔使寫啲自己唔想寫嘅嘢,專寫啲自己鍾意寫嘅嘢。然後稿費源源不絕,我就炒吓股、攬吓女、撚吓雀(或者俾啲女撚吓雀)、舒舒服服咁過埋下半世。

每當諗到「自己寫啲嘢,然後一夜成名」呢個位,真係興奮到瞓唔著。然後我真係瞓唔著,因為醒起仲有兩隻稿到期未交;我可以選擇通頂寫起佢,或者通頂睇Job Market搵過份工;點都好,都係冇得瞓。

一夜成名,仲難聽過粗口。

最初接觸Blogging,係2004年,我開咗個Xanga。開呢個Xanga嘅原因,同想寫嘢成名完全無關。當年我寫blog嘅原因,係因為正值人生嘅一個災難期;我同一個拍拖唔夠一年嘅女人閃婚,然後閃離婚。由簽紙結婚到簽分居協議,前後啱啱半年。

情感的風光
無限人在看
難到處細訴只好說謊

喺香港,呢啲私人嘢你唔會同同事講,因為你一講,好快就連公司memo都會寫埋出嚟。我喺香港冇乜知己(冇乜,唔係冇),亦唔想晚晚攬住個長途電話煩Colette;寫blog係唯一舒發途徑。

當年我眼中嘅Xanga,係一個𡃁仔𡃁妹同MK精嘅集中營。琳瑯滿目嘅glittering橫幅開版圖、marquee走字、midi甚至mp3直接播放,彷彿瞬間進入咗一個coding世界;裏面仲有好多html教學blog,教你點樣hack Xanga個settings去整上述嘅coding effect。

除此之外,我喺Xanga,基本上係自己寫嘢俾自己睇;喺一堆寫緊火星文同「誰在悼念快將接近成年 誰告戒我課室不要睡眠」嘅𡃁仔𡃁妹當中,又邊會有人有興趣睇一個三十出頭嘅失婚麻甩佬寫嘢?「卅歲仲學人失戀?乜卅歲仲未更年期咩?」

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │