Te aștept

Stefan Lobont
16 scaieti
Published in
1 min readFeb 29, 2020

Te aștept,

Să-mi zici cum cerul înstelat ,

N-are loc pentru ai mei ochi,

Cum cântecul ce-l cânt de mult s-a terminat

Și că visele ce nu le-am scris ,

Au avut curaj să nu devină

Picături și stropi.

Te aștept

În parcul pe care-l ocolim,

Și banca ce nu are voce să ne cheme,

Să ne alintăm cum nici nu știm

Fără să auzim cum timpul trece,

Pe lângă parcul ce ne cheamă

Te aștept,

Te-am așteptat atât;

Sau poate am uitat de când am început

Și de când doresc să-mi fi crescut

O urmă slabă de iubire,

Printre ramuri ce s-au rupt

Te aștept

Cum nu te-am așteptat vreodată,

Și cum n-am știut ca exiști;

Aștept ca un căciun în doar 5 ani de joacă,

Aștept, doar de mai vii să-mi zici.

--

--

Stefan Lobont
16 scaieti

Hi, I’m Stefan. I watch the world around me and tell stories in the most authentic and creative ways I can find through mixed media art, and storytelling..