Pişmanlık Beyânı

İsa Tekin
30eksi
Published in
1 min readOct 11, 2019

İçimin içime sığmayıp bahara kucak açtığı an,

Varlığım aidiyet buldu coğrafya dahilinde

Yaşamak anlam kazandı otoritelere inat

Keşke yalnız düşlerimde kalsaydın.

-

İçimin içime sığmayıp Galata’dan süzüldüğü sabah,

Seni ve insanlık bahsimi sorguladım.

Davalardan savuşamadı halet-i ruhiyem,

Keşke yalnız karşılaşmış olsaydık.

-

İçimin içine sığmayıp rıhtımdan kanatlandığı gün,

Yaşamak bahsinden martılara söz açtım.

İnatçı ve tamahkar gözyaşlarınla yıkadım bütün sokaklarını şehrin

Keşke yalnız tanışmış olsaydık

-

İçimin içine sığmayıp kavgalara tutuştuğu o gece

Yer ile göğün arasında bir yerlere sıkıştım.

Ruhum terk eyledi senin bedenini,

Keşke yalnız sana aşık olsaydım.

--

--

İsa Tekin
30eksi
Writer for

EBFL’14 — İTÜ’19 — Mühendis — “Varlığım Türk varlığına armağan olsun.”