365 project, тиждень #13

Hanna Loktieva
365 Project
Published in
3 min readMay 30, 2016

Тиждень екзаменів, отримання приємних листів і об’їдання черешнями!

23 Травня, Понеділок, 2016

Сьогодні я познайомилася з грою DOOM. :) А у Дані день творчості. Малюємо, розмальовуємо і розкладаємо конструктори.

24 Травня, вівторок, 2016

Сьогодні ми були в аля нашому ДАІ, тут це DMV. Теорію здала, залишилося водіння і все.

25 Травня, середа, 2016

Морально відпочивали. А де веселіше проводити час, ну звісно ж на майданчику. Він так швидко росте…

26 Травня, четвер, 2016

Сьогодні я вперше отримала повідомлення AMBER Alert. Я тільки тут дізналася, що це система повідомлення про викрадення дітей. Аж моторошно стало.

27 Травня, п’ятниця, 2016

В обід ми поспали 45 хв., і було спекотно на вулиці гуляти. Поїхали бродити по магазинах, а там є кондиціонери. :) Без шоколаду ми не залишилися.

28 Травня, субота, 2016

Сьогодні у чарівного Києва день народження. Я прожила в ньому 12 років. І залишалася на святкуванні тільки раз ніби то, і то через те що народився Даня :) А так, в цей період мене завжди чекали не то буряки чи картопля. Фітнесом потрібно займатися і батькам допомагати. Тому для мене це буде бажане свято, на якому я так і не була толком. А у нас тут своє свято на носі, готуємо pool and trrrace для відкриття.

29 Травня, неділя, 2016

Насичений і веселий день! Прогулянка новим маленьким місто, де натрапили на смачнющі брускетки. Потім гуляння і збирання черешні. Наїлася, так наїлася! Погуляти і покидати камінці вздовж American river, і закінчити вечерею стейками. І це все в різних містах. Ух, насичено! Добре що не самі були ще й ;)

--

--