Ayranı yok içmeye…

Kübra Tekin
500Pub
Published in
2 min readOct 31, 2019

“Yemende çocuklar aç” adı altında kahvaltı düzenleniyor, bizim ülkemizde çocukların tabi ki keyfi yerinde, karnı tok olduğu için artık olayı aştık, Yemendeki çocukları doyurmaya çalışıyoruz, maşallah pek de duyarlıyız. Kahvaltının çok reklamı yapılıyor sosyal medya da muhafazakar fenomenler anlata anlata bitiremiyor. Kahvaltı günü bakıyorum, dudaklarda kırmızı ruj, düğüne gidiliyor gibi kıyafetler ayakkabılar çantalar, 5 yıldızlı otelde hayır kahvaltısına katılıyorlar. Organizasyona katılan muhafazakar zenginler kimi ketojenik diyetine uygun yiyor kimi glutensiz besleniyor kimi detoks sularını yanında getirmiş ama herkesin ortak bir derdi var şekersiz beslenmek.

Yemende çocuklar evet çok aç, yazık onlara fakat gelen davetliler hayır kahvaltısında bile şekersiz beslenmeleri gerekiyor alimallah o zehri ağızlarına alamazlar.

Korku filmindeyiz sanıyorum her an bir yerden şekersiz beslenen eyelinerını vicdanına kadar çeken, estetik yaptırmaktan alın yazıları sırtına gelmiş, dudak büken Hermes şallı karşıma çıkacak gibi oluyor. Bööööö şeker nasıl olur masamızda!!! Tam da böyle bir organizasyonun Halloween haftasında olması bende acaba yanlış yeremi geldim şüphesi uyandırmıyor değil. Acaba cadılar bayramına geldim de konsept hayır kahvaltısı mı diye düşünmeden edemiyorum.

Sonra kahvaltı sonrası insanların Instagram paylaşımlarına bakıyorum bir yanda şaşa resimlerini koyuyorlar, bir yandan yazık fakirlere diye duyar kasıyorlar.

Kaynak: Yahya Arhab/EPA via Shutterstock

Zannedersinki Hermes şallı bacı; “Hayır kahvaltısı” için verdiği 100TL ile Yemendeki çocukların tamamını doyurdu. O kasıntıyla gezer. Oysaki kahvaltıya ödediği bedel Yemendeki çocuklara ulaşmamıştır, belkide simsarlar tarafından hasıraltı edilmiştir. Diyeceğim o ki yaşasın cadılar bayramı..

--

--