بند عینک لاکچری

eaglesee
2 min readApr 18, 2023

چند سالیست استفاده از بند عینک لاکچری بسیار رواج پیدا کرده است. خصوصاْ خانم‌های جوان از بندعینک استقبال زیادی کرده‌اند اما بهتر است این را بدانیم که بند عینک از سالیان گذشته نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته، اما به زیبایی مدل های امروزه نبوده است، به همین خاطر است که حالا استفاده از بند عینک بسیار رواج پیدا کرده و دوست داران زیادی دارد. امروزه استفاده از بند عینک علاوه بر کاربردی بودن جزو یکی از اکسسوری‌های مهم برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری است. در ادامه این مقاله از ایگلسی قصد داریم تا زیباترین مدل های بند عینک لاکچری را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بندعینک مدل زنجیر ریز با طرح الماس

از خاص‌ترین مدل های بند عینک مدل زنجیری می‌توان به این مدل اشاره کرد. یکی از لاکچری مدل های بند عینک، بندعینک با طرح ریز الماس است. شما می‌توانید برای خرید این محصول به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

یکی دیگر از مدل های جذاب بند عینک زنجیری، بند عینک زنجیری با گل سفید می‌باشد. بندعینک زنجیری با گل سفید را می توان با تمامی استایل های روزانه هماهنگ کرد و یا حتی به عنوان اکسسوری در استایل‌های رسمی و لاکچری استفاده نمود.

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

یکی از مدل های شیک و لاکچری در بند عینک مدل زنجری با کریستال بزرگ ، رنگ طوسی آن می‌باشد که می‌توان با تمامی لباس‌ها و استایل ها هماهنگ کرد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی می‌باشد که می‌توان این رنگ را با رنگ های دیگر هماهنگ کرد و با هر استایلی متناسب است. بند عینک مدل زنجیری مخصوص بانوان است که برای استایل لاکچری و رسمی گزینه‌ی بسیار خوبی می‌باشد.

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

از دیگر مدل های جذاب و خاص بندعینک زنجیری مدل بند عینک زنجیری با کریستال کوچک است. بندعینک مدل زنجیری با کریستال‌های کوچک از استیل ساخته شده که ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد و طول آن ها ۷۰ سانتی متر می‌باشد که به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. کریستال‌های کوچک در رنگبندی های متنوع وجود دارد تا با استایل های خود هماهنگ کنید و یا اگر دوستدار رنگ خاصی باشید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. برای خرید این بند عینک و دیگر مدل ها به وبسایت ایگلسی مراجعه فرمایید.

--

--