Interview 同追女仔有咩唔同?

--

點解有啲人永遠都攞唔到 Offer?明明早已 Google 哂啲 Interview 貼士,但去到最後有 Offer 嘅都唔係佢。

Interview 除咗 Skills,仲需要講「你知唔知自己想點」。

咩叫「知唔知自己想點」?簡單嚟講,就係要答到「點解想見呢份工」。

我都 In 過不少人,好多人都會答「想 Explore 下」、「試下份工啱唔啱自己」、「擴闊下眼界」之類嘅答案。

咁諗唔係唔得,但收翻埋係個心度,可以唔使咁赤裸。

老細唔會想請個人翻黎「比佢試」,試啱咗尤旨可,試唔啱又係遞信走。就算你叻過其他 Candidate,但老細通常都唔會想 Take 呢個 Risk,做咗幾個月就走,幾叻都唔關佢事。

同埋你講得「Explore 下」,某程度上暗示咗你唔會做得長。好似你追女仔咁,你都唔會講我想「Explore 下」先同你一齊;就算係騎牛搵馬,都要講到山盟海誓、非卿不娶咁。

Photo by Oziel Gómez on Unsplash

Interview 同追女仔其實唔係咁大分別,真得嚟又帶點虛情假意,用啲甜言蜜語去修飾;提及到有啲唔係好光彩嘅過去,但又唔想呃佢,唯有避重就輕咁輕輕帶過。

係呢段爾虞我詐嘅時間裡面,大家都將自己最好個面展露出嚟,男嘅著西裝,女嘅化好妝;至於到真係得手嗰陣,Hea 少少都得啦,只要唔好太走樣就得。

不過 Interview 就唔使講到山盟海誓嘅,講下份工有幾啱你、你有咩可以比到佢、讚下公司文化之類。太誇張只會令人反感,每日係到唱《月亮代表我的心》,聽得多都唔信啦。

Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash

比起一味讚個女仔,有互動嘅關係更易令大家走在一齊。同樣道理,一味讚公司有幾好都未必係最明智嘅做法,反而應該諗下問咩問題去了解份工、點樣同對方互動,顯出自己對呢份工嘅興趣。

「點解想見呢份工」同「你點解鐘意我」其實係異曲同工,誠意緊要過技巧;誠意得嚟加啲修飾;修飾得嚟唔好太浮誇,咁就啱啱好。

好似好難?咁梗係,邊個同你講過追女仔好易。

--

--

拾貳小編
職場・拾貳初衝 Dozen Base

專寫職場資訊、辦公室貼士、Interview 攻略等,讓你在職場上得心應手。逢星期三、五更新。