Gert Verhulst Immediate 9X Folex Ervaringen — Oplichting Of rechtmatig?

Dotlj
7 min readMar 21, 2024

--

Aanmelden

Groot schandaal: Play4-directie weigert commentaar te geven op haar werknemer Gert Verhulst

Tijdens de live-uitzending van het programma “De Tafel van Gert” brak er een ernstig schandaal uit tussen presentator Gert Verhulst en gast Laura Tesoro. Tijdens de verhitte discussie trok Gert Verhulst het waarheidsgehalte van de woorden van Laura Tesoro in twijfel en noemde haar een leugenaar, recht voor de ogen van duizenden live-kijkers. Als reactie op het incident besloot het management van de tv-zender het interview uit de lucht te halen en weigerde commentaar te geven op de situatie en het gedrag van presentator Gert Verhulst.

Laura Tesoro in «De Tafel van Vier»

Ondanks alle moeilijkheden besloot onze redactie dit interview te publiceren:

Gert Verhulst: “Je werkt bijna niet — ik zal nooit geloven dat je leeft van één salaris! Een jaar geleden reed je nog in een oude auto en woonde je in een klein appartement. Hoe heb je dat allemaal kunnen veranderen?”

Laura Tesoro: “Nog maar een jaar geleden? En voor mij was het als een vorig leven! Nu woon ik in een buitenhuisje, een maand geleden heb ik een huurappartement gekocht en ik heb mijn oude auto al lang geleden weggedaan — nu rijd ik in een nieuwe Land Rover. Maar ik werk veel, dus beschuldig me niet van luiheid. Ik begrijp je verbazing, maar ik raad je aan om anders te gaan leven.”

Gert Verhulst: “Het is makkelijk voor jou om advies te geven! En ik moet elke dag lijden op mijn werk om mijn gezin te voeden. En weet je wat? Ik kom toch altijd geld tekort.”

Laura Tesoro: “Wat is het probleem om anders te gaan denken? Accepteer gewoon het idee dat werken niet de enige manier is om geld te verdienen. Als iemand tegen me zegt dat ik gewoon geluk heb — lach ik ze in hun gezicht uit, want vandaag de dag is er van alles op internet te vinden om rijk te worden zonder van de bank af te komen.”

Gert Verhulst: “Dus je zegt dat iedereen geld kan verdienen zoals jij? Ik geloof niet wat je zegt…”

Na deze zin werd Laura Tesoro erg boos. Zij begon ruzie te maken met Gert Verhulst terwijl hij hem iets liet zien op de telefoon.

Laura Tesoro: “Geloof je me niet? Geef me 250 euro en ik verdien er een miljoen mee in 3–4 maanden! Het hangt allemaal van jou af — of je het wilt of niet.”

Gert Verhulst: “Alle kijkers zagen dat je me de site liet zien waar je geld verdient, de camera legde de link vast! Waarom deed u dat live op tv? Het zou de staat kunnen schaden.”

Laura Tesoro: “Maak geen monster van me, ik wil het beste doen en mensen de ogen openen voor de waarheid. Zou iemand last hebben van een extra inkomen?”

Gert Verhulst: “Denk er eens over na: als iedereen veel geld krijgt, wie gaat er dan werken in ziekenhuizen, scholen, winkels en fabrieken? Wat zeg je daarvan?”

Laura Tesoro: “Ik vind dat mensen de keuze moeten hebben hoe ze hun geld verdienen — door hun hele leven hard te werken op een baan of door een uur per dag in bed te zitten. Als je niet gelooft wat ik zeg, kijk dan zelf. Geef me je telefoon en ik registreer je op het Immediate 9X Folex platform. Laat de live kijkers beseffen dat het werkt en dat passief inkomen voor iedereen beschikbaar is.”

Gert Verhulst bekijkt de rekening op het platform

Gert Verhulst overhandigde de smartphone, waarna Laura een account voor Gert Verhulst registreerde op het platform via deze link. Vijf minuten later gaf Laura de telefoon terug aan Gert Verhulst.

Laura Tesoro: “Ik heb je net geregistreerd op het Immediate 9X Folex platform en een minimale storting gedaan — slechts 250 euro. Laten we over een half uur eens kijken hoeveel geld je passief hebt kunnen verdienen op dit platform.”

Gert Verhulst: “Oké, laten we eens kijken. Maar hoeveel kun je er echt mee verdienen? En hoe zit het met mensen voor wie 250 euro een groot bedrag is? Of denk je dat iedereen dat geld heeft?”

Laura Tesoro: “Toen ik Immediate 9X Folex ontdekte, had ik zelf geen extra geld omdat we allemaal door een pandemie gingen en er nauwelijks loon was. Ik moest mijn oude creditcard gebruiken en zo is het allemaal begonnen.”

Het volgende half uur van het interview was gewijd aan het bespreken van werk en herinneringen aan het werken in de muziekindustrie tijdens de pandemie. Na een lang gesprek keerde Laura Tesoro terug naar de dialoog over passief inkomen.

Laura Tesoro: “Laten we je rekening controleren! Hoeveel heb je verdiend in die 30 minuten dat we aan het chatten waren?”

Gert Verhulst opende een account op het Immediate 9X Folex platform en stond versteld. In slechts 30 minuten deed het programma 3 transacties: één ervan leverde een kleine opbrengst op, maar de andere twee leverden goede winsten op. Het saldo groeide van 250 euro naar 297 euro.

Gert Verhulst: “47 euro nettowinst! Dat is ongelooflijk!”

Laura Tesoro: “Stel je nu eens voor hoeveel geld er binnen een maand op de balans staat. In slechts één maand kan die 250 euro veranderen in 6.000 of 7.000 euro! Je hoeft je alleen maar te registreren, een account te activeren bij de platformbeheerder Immediate 9X Folex, 250 euro te storten en op slechts één knop te drukken.”

Gert Verhulst: “Dat klinkt interessant! Maar ik weet nog steeds niet zeker of deze informatie voor iedereen beschikbaar moet zijn…”

Laura Tesoro: “Dat is gewoon jouw mening, hou die voor jezelf. Ik voel me niet slecht als ik de informatie deel als het mensen echt kan helpen.”

Als je het geluk hebt dit artikel te lezen, wees je er dan van bewust dat het binnenkort verwijderd kan worden, zoals gebeurde met deze telecast. Bewaar dus zo snel mogelijk de officiële link naar Immediate 9X Folex die Laura Tesoro zelf voor onze redactie heeft gemaakt.

Een van onze nieuwsredacteuren besloot dit platform uit te proberen en schreef een gedetailleerd verslag over zijn ervaring.

Lucas Bergström — redacteur

Dag 1

“Ik geef toe dat ik eerst niet in dit platform geloofde. Maar ik wilde het echt persoonlijk controleren. Op het moment van het onderzoek had ik zelfs geen geld voor de minimale storting, dus moest ik een creditcard gebruiken. Ik investeerde met succes 250 euro en begon te kijken.

Stel je mijn schok voor toen er na de storting niets gebeurde. Ik dacht dat ik bedrogen was. Nou, na een paar minuten werkte het algoritme. Ik was blij, maar toen zag ik de statistieken — mijn eerste transactie was een verlies van 22 euro!

De eerste minuten werken met het platform, en ik had al grote verliezen. Maar de eerstvolgende transactie, evenals 2 erna, brachten me winst. Binnen enkele minuten groeide mijn saldo van 250 naar 272 euro!”

Dag 2

“De ochtend begon met het controleren van mijn saldo en het was al 467 euro! Stel je voor: in één dag was mijn saldo verdubbeld. Ik wilde mijn winst al opnemen, maar besloot nog een week te wachten.”

Dag 7

“De hele week heb ik mijn saldo in het Immediate 9X Folex platform niet gecontroleerd. Het was moeilijk, want ik was bang dat mijn geld er niet meer was.

Maar toen ik in mijn handelskast inlogde, zag ik het volgende beeld: bijna 85% van alle transacties waren winstgevend. Nog eens 15% had een verlies, maar dat herstelde zich gemakkelijk. En nu was mijn saldo 4.250 euro! Ik heb 4.000 euro opgenomen om een cadeau voor mijn vrouw te doen. Het geld kwam binnen een uur, en de rest van het bedrag bleef me inkomen.”

Hier is het bankafschrift:

Immediate 9X Folex werkt echt! Als ik mijn winst niet had opgenomen, zou volgens mijn berekeningen 250 euro na 11 weken zijn veranderd in een miljoen.

Snelle instructie over hoe te beginnen met verdienen met Immediate 9X Folex

Gebruik de link van Laura Tesoro.

Wacht op een telefoontje van onze manager om de registratie te bevestigen.

Uw saldo aanvullen. De minimale storting om het programma te starten is 250 euro.

Controleer je winst met een persoonlijke assistent.

Je inkomen opnemen op elke bankkaart.

Aanmelden

--

--