Подорожі навколо світу з блокчейн-експертом

Roman
9 min readFeb 12, 2022

--

Ця публікація є перекладом, зробленим амбасадором Oasis. Для точного перекладу проводяться суворі перевірки, але в них можуть бути помилки або пропуски. Oasis не несе відповідальності за точність або надійність перекладу. Прочитайте оригінальну статтю тут.

Джон Пул, керівник спільноти та розвитку бізнесу в Oasis

В останній частині нашої серії «Подорожі навколо світу з експертом з блокчейну» ми раді почути Джона Пула, керівника спільноти та розвитку бізнесу в Oasis.

Отже, читайте далі, щоб оцінити деякі з думок Джона.

Декілька слів про ваше минуле

Я наполовину китаєць, ⅛ іспанець, ⅛ ірландець, ⅛ норвежець і ⅛ англійець (тому у мене таке прізвище), але загалом я гордий представник канадського народу.

Я був хокеїстом з 3 років і грав у елітний хокей круглий сезон аж допоки мені не виповнилося 17 років. В середній школі я також займався регбі, боротьбою та волейболом. Гравці, проти яких я катався на ковзанах, мають понад 10 кілець Кубка Стенлі, світову золоту медаль серед юніорів із Сідні Кросбі та золоту олімпійську медаль вдома у Ванкувері в 2010 році. Легка атлетика — це місце де мене відбрали з провінційного десятиборства до олімпійського резерву Канадської національної збірної з бобслею.

У 17 років я прийняв важке рішення припинити займатися спортом, щоб подорожувати з Professional Theater Production Company. Я виступав як головний актор в більш ніж 100 шоу в Північній Америці, а також був наймолодшим учасником туру. Після кількох турів я почав шукати можливості для навчання. Я перейшов у страхування та фінанси, де на прискореному курсі вивчав, як багаті люди використовували геніальні методи для спрощення отримання великих грошей. Курси були від кількох неймовірних фінансових і податкових гуру, які продовжують вражати галузь у Ванкувері навіть сьогодні. Мені говорили що треба просувати продукти, політику та робити бізнес на людях. Але через деякий час я зрозумів, що традиційна фінансова індустрія не є правильною. Я залишив традиційну фінансову індустрію, хоча за іронією долі багато з тиї методів, про які я тоді дізнався, були переосмислені в тому, що сьогодні ми називаємо DeFi.

У свої двадцять років я вирішив взяти план Б; квиток Red Seal Trade. Я взяв інструменти і почав навчатися в Sheetmetal Workers Local 280, ставши підмайстром менш ніж за чотири роки. Усі чотири роки я був найкращим у своєму класі. На третьому курсі, найважчому з чотирьох, я встановив найвищий рекорд в історії профспілок з кількості балів — 97%. Коли був у школі, то також трохі підробляв на стороні. У той же час я отримав декілька нових регалій як то спеціаліста/дизайнера Solidworks 3D CAD, оцінювача, менеджера проекту та менеджера із закупівель.

Автомобільна аварія, яка ледь не забрала моє життя, змусила мене піти на з виробництва листового металу в 2012 році. Після тривалого відновлення через три роки я повернувся і привів компанію до її перших всесвітньо відомих сертифікатів COR Safety та ISO Quality. Після цього я знову наполовину пішов у відставку з промисловості листового металу щоб зосередитися на Oasis. Я успішно завершив перше в історії Aboriginal Partnership з Okanagan Indian Band, перше в історії спільне підприємство з Houle Electric і найбільший контракт у історії компанії з BC Hydro, державний контракт, який подвоїв попередній річний дохід компаній. А також я молодший виконавчий директор у SMACNA в Британській Колумбії. https://www.smacna.org/

Під час роботи в Oasis я відчув потребу отримати академічний сертифікат (як і всі інші в команді, лол), тому останні кілька років я провів навчаючись на онлайн-курсах. Я також провів місяць у Карлсбаді, Каліфорнія, проходячи лабораторні заняття. Я також є ювеліром у третьому поколінні адже мій дідусь був ювелірним майстром, а моя тітка понад 30 років була геммологом GIA GG в Лос-Анджелесі. Приватний ювелір для окремих клієнтів, я сертифікований фахівець з діамантів і просто соромлюся отримати свою сертифікацію GIA GG — Сертифікат геммології в діамантах, дорогоцінних каменях і металах.

Не дозволяйте цьому вас обдурити! Я Angel investor і у 2021 році уклав понад 15 угод. Я дуже в захваті від Voyager Space Holdings, а також Xplore, Axiom, SpaceX, Space Forge, PlanetIQ, New Age Meats та соціальної медіа платформи Discord.

Який у мене досвід роботи з блокчейном?

Мій досвід роботи з блокчейном розпочався у 2016/2017 роках, коли більшість людей у ​​блокчейні були тільки для того щоб заробити грошей. Дикий захід фінансів був неймовірним, хвилюючим часом. Мені надали неймовірні можливості стати ангелом-інвестором саме під час ICO-буму. Я погрався з кількома мастер нодами та розглянув можливість створити компанію-валідатора, схожу на ті, які ви бачите сьогодні. Але інвестувати, заробляти гроші — це те, що мені дуже подобалось. Протягом наступних кількох років я все більше і більше часу присвячував своїй новій залежності, криптовалюті. Керуючи приватним інвестиційним фондом протягом наступних кількох років, я опанував тонкощі цієї галузі і коли з’явилася можливість відвідати кілька конференцій, я не вагався і з головою кинувся в нетворкінг. Я купував VIP-квитки на кожну конференцію і це окупилося, доступ до потоку угод, який інакше був би неможливим. Одне призвело до іншого і мені дали першу можливість проявити себе, а решта — історія. Я також є Seed Round інвестором в Oasis…

А ще я створим спільноту Certik, спільноту Oasis, програму Oasis Ambassador та уклав незліченну кількість партнерств для Oasis Network.

Яка ваша роль в Oasis? Що ви робите щодня?

У мене гыбридна роль: керівник спільноти та спеціаліст з розвитку бізнесу. Мої дні проходять у різних напрямках, це і взаємодія із соціальними мережами, і планування роботи команди, і переговори про партнерство. Якщо це сприяє розвитку мережі Oasis Network у позитивному ключі, я відкритий для всього. З початку пандемії мої обов’язки стали набагато більш сфокусовані на екранному часі, але найближчим часом я впевнений, що побачу багатьох із вас на конференціях та заходах по всьому світу.

Коли ви почали працювати в сфері блокчейну? Що змусило цим зайнятися?

Я ангельський інвестор з інвестиційною тезою, зосередженою на блокчейн, космосі та руйнівних технологіях. Коли я вперше почав “працювати” в блокчейн, це було фактично допомога у захисті того, що я вважав чудовою інвестиційною можливістю.

Протягом кількох років я керував приватним інвестиційним фондом, який дав мені доступ до деяких дивовижних проектів. Я керував потоком угод на суму понад 10 мільйонів доларів США. Багато хто з цих проектів зіткнувся з аналогічними проблемами зростання, коли індустрія прийняла концепцію токенізації бізнесу та децентралізації власності. Коли ви публічно токенізуєте свій бізнес, ви покладаєтеся на спільноту та соціальні мережі набагато більше, ніж ви могли подумати спочатку, і багатьом з цих проектів був потрібен шаблон, щоб розпочати роботу. До мене звернулися Kingsley Advani та Benjamin Kong із Chainfund Capital, які запропонували мені допомогти їм у вирішенні цього завдання. Так вийшло, що Ben — мій двоюрідний брат і саме він привів мене до блокчейну.

Інтерес представляли два проекти — Certik та Oasis Labs. Згодом треба було зробити вибір: продовжувати структурувати нові проекти або залишитися з одним проектом, над яким мені подобалося працювати з першого дня.

Вирішити було не складно.

Я не тільки глибоко вірю в токенізацію даних, конфіденційні обчислення та диференційну конфіденційність, що є неймовірно цінним для спільноти та підприємств у всьому світі, я також вірю в гуманітарну причину монетизації даних і надання цього доходу тим, хто цього потребує. Розширення можливостей людей із базовим доходом за допомогою їхніх даних — це те, про що мені подобається слухати на виступах Dawn. Її бачення — це те, що змусило мене залишитися в Oasis, а зростання з цією командою та спільнотою — це те, що підтримуватиме мене на довгі роки.

Назвіть ще один блокчейн-проект, яким ви захоплюєтеся, і чому

Я захоплююсь командою Solana. Ми росли разом пліч-о-пліч у перші дні у SF перед їхньою неймовірною подорожжю до того місця, де вони знаходяться сьогодні. Мережеві заходи, панельні дискусії в офісах один одного, випивка пізно ввечері на сумнівних вулицях SF, жарти про те, де ми можемо опинитися за кілька років. Дякуємо команді Solana та моєму старому партнеру Dom.

Що вас приваблює у Oasis?

Непереборне почуття, що я став частиною чогось більшого, ніж я сам. Переконаність у тому, що ця команда прагне змінити сучасний світ, яким ми його знаємо. Я неймовірно пишаюся тим, що спілкуюся з учасниками Hall of Fame Computer Science, які прокладають шлях у майбутнє, на яке ми заслуговуємо.

Що захоплює вас у Oasis?

Oasis відкриває можливість для історії, подібну до народження сучасного Інтернету. Це прорив у науці та технології, що відкриває нові небачені раніше можливості використання. Проблема, яку вирішує Oasis — це те, як ми використовуємо дані і про оману сучасної конфіденційності.

Блокчейн надав Dawn Song відсутню ланку на для її дослідженнь, вона тримає святий Грааль інформатики в мережі Oasis. Я дуже схвильований еволюцією того, що можливо за допомогою розділених обчислень і консенсусної архітектури блокчейну; TEE, хмарний MPC, диференційна конфіденційність і запити, що зберігають конфіденційність, до наборів даних, не кажучи вже про токенізацію даних з конфіденційністю в корені (незмінне право власності).

Oasis змінить світ таким чином, що не тільки традиційні підприємства зможуть отримати вигоду, а й самі користувачі отримають вигоду від проектів, які ми з вами сьогодні не в змозі усвідомити чи зрозуміти.

Яким, на вашу думку, буде майбутнє Oasis? Як ви думаєте проект досягне успіху?

Oasis стане всесвітньо визнаною компанією з широкою екосистемою, яку очолює її неймовірна спільнота і прихильники. У нас найбільша університетська програма у всьому блокчейні, найсильніша та найенергійніша команда амбасадорів, що пропонує кар’єру в блокчейні, і ми будемо відомі як лідер у галузі конфіденційності у блокчейні. Наш успіх забезпечується нашим засновником Dawn Song, яка готує наступні покоління у UC Berkeley, створюючи перші у світі курси з інформатики з викладанням приватності у блокчейні.

Ким із людей блокчейну індустрії ви захоплюєтеся найбільше?

Інвестор-ангел Бенджамін Конг привів мене в блокчейн і з першого дня мав на мене чудовий вплив і надає підтримку. Дякую, що змінив моє життя!

Як ви думаєте, блокчейн — це майбутнє? Чому? Що знадобиться, щоб стати популярним в майбутньому?

Так. Від того, що ми відкрили, нема шляху назад. Комп’ютерна наука чекала на цей прорив десятиліттями, і тепер, коли він стався, ми на коні.

Що зробить блокчейн мейнстримом, так це перехід традиційних корпоративних підприємств, які схвалять і візьмуть на себе зобов’язання змінити спосіб доступу, зберігання та використання даних користувача. Це подібно до того, що ми спостерігаємо зараз у галузі кліматичних технологій. Підприємствам більше не дозволяється забруднювати довкілля і вони змушені впроваджувати альтернативні рішення, вигідниі для всіх. Найгарячіший сектор стартапів зараз — це кліматичні технології і це викликано виключно потребою у змінах. Зрештою ми побачимо цей соціальний тиск на компанії стосовно способу монетизації наших даних і рішенням цього питання стане Oasis.

Які у вас хобі та інтереси?

Я шукач пригод. Спорт, хокей, VR-ігри та комп’ютерні ігри, все, що відбувається на природі, включаючи полювання (цієї весни я добув двох чорних ведмедів і в моєму Instagram є коротке відео про це полювання), походи, альпінізм, електронні перегони iRacing. Я люблю готувати, захоплююся бансаї та садівництвов, азартними іграми, покером та водними видами спорту. Абсолютно все, що весело та цікаво — це моє! Я також діджей та продюсер цифрової музики (deep-house та downbeat).

Я багато волонтерствую у дитячих спортивних командах та заходах. Кілька років я був помічником тренера з хокею (три роки поспіль без поразок), давав уроки катання на ковзанах малюкам та підліткам, а також був помічником тренера у футбольній команді мого пасинка. Цього року я також тренувала його з легкої атлетики; він посів 1-е місце у бігу на 100 м, 1-е місце у стрибках у довжину, 3-е місце у бігу з бар’єрами. Я вихована людина, люблю свійських тварин і піклуватися про речі.

Що ви вважаєте своїм найбільшим досягненням на сьогоднішній день? Чим ви пишаєтеся найбільше?

Багато хто думає, що це мої досягнення в роботі, але я найбільше пишаюся своїми особистими досягненнями. Коли ви проводите десятиліття, відновлюючи своє життя після того, як втратили його в один момент, ви починаєте цінувати життя. Я пишаюся своєю наполегливістю та здатністю долати життєві перешкоди. За день до нещасного випадку я почав новий розпорядок дня, щоб повернутися до тренувань з бобслею. У 26 років мені сказали, що я ніколи більше не бігатиму, не кататимуся на ковзанах і не зможу вести здорове доросле життя. Що я знайду які-небудь сумні хобі і навіть не сподіватимусь на повне одужання. Мені довелося піти з компанії з виробництва листового металу та знайти нову роботу. Натомість я знайшов блокчейн.

Який у вас девіз?

Протягом більшої частини мого дорослого життя я жив за девізом «Наполегливо працюй, наполегливо грай», але оскільки я відчував більш складні життєві перешкоди, то додав ще дещо до своєї практики психічного здоров’я. Якість над кількістю, розум над матерією, будьте вашим найбільшим прихильником, уявіть собі досягнення своїх цілей (так, ставте цілі) і не забувайте озиратися навколо, і відчувати запах троянд.

“Трагедія життя в тому, що людина вмирає всередині навить поки ще жива…” — Norman Cousins

Ви можете зв’язатися з Джоном у соціальних мережах:

Telegram: @coincidencejon

Twitter: @coincidencejon

Instagram: @jon_poole_official

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jon-poole-oasis/

--

--