Masternode ULTRANATUM

Amelcio
1 min readMay 28, 2018

--

W ostatnim czasie zainteresowałem się kolejnym Masternode który przynosi zysk dobowy w okolicy 230zł na dobę. Posiadam dwa takie Masternode.

Tutaj linki do tego projektu:

Koszt jednego Masternode ULTRA to obecnie około 4337zł.

Ja osobiście posiadam — 2 węzły ULTRANATUM. I dążę do trzech węzłów.

Jeżeli nie potrafisz samodzielnie postawić takiego węzła to mogę Tobie pomóc. Pomogłem już kilku Mirkom przy ULTRANATUM węźle w ostatnich dniach.

Koszt mojej pomocy i opieki nad Twoim serwerem: 250zł płatne w walucie ULTRANATUM lub BTC lub ETH lub innej umówionej.

Ty musisz posiadać odpowiednią dla danego węzła liczbę monet. Czyli dla ULTRANATUM jest to obecnie 1000 sztuk.

Jestem także na Twitter od niedawna: https://twitter.com/amelcio

OSTRZEŻENIE:

Pamiętajcie jednak — że z tymi masternode to fajny zysk ( mi obecnie wlatuje codziennie 500zł które zamieniam na IOTA ) ale pamiętajcie jedno. Masternode jest fajne — ale te z największym ROI są z anonimowym zespołem- tak jak ULTRA, i z mapą drogową z dupy wziętą. Także cholera bierzcie to pod uwagę że Masternode jest wysokie ryzyko że obudzicie się pewnego ranka z ceną równą 0 zł.

--

--