Jeg elsker sgu min krop

Jeg elsker min kraftig brune hår, som min bedstefar, min far og min søn også har.

Augusta Khalil Ibrahim
3 min readMar 1, 2017
Jeg arvede mine smukke ører fra min far. Seth Doyle unsplash

Jeg elsker min smukke ører, som ligner min fars.

Jeg ser min mors ansigt i spejlet, bortset fra at hendes øjne var brune. Mine er blå.

Mine øjne er blå Christopher Campbell

Og jeg ser min søde tantes ansigt, runde som månen.
Jeg har altid troet, at mine hænder var grim, indtil mine tvillinger blev født med de samme hænder, og pludselig var det de mest elegante og smukke hænder, jeg nogensinde havde set.

Foto: Milada Vigerova unsplash

Jeg elsker mine stærke ben og mine fødder, som er trasket frem og tilbage over hele kloden, og som en dag går Caminoen. Eller måske giver jeg den hele armen og vi går fra København til Santiago de Compostela.

--

--